کد خبر: ۱۴۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
همزمان با سراسر کشور؛

بانگ «لبیک یا حسین» ساعت ۲۱ شب عاشورا در فارس طنین انداز می شود

فریاد «لبیک یا حسین» ساعت ۲۱ شب عاشورا همگام با ملت بزرگ ایران در سراسر استان فارس می‌پیچد.
نظر به اینکه عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در محرم امسال ویژگی‌های خاص خود را دارد لازم است مردم عزادار ایران در یک حرکت سراسری پیوند عاشورایی خود با اهل بیت(ع) را به نمایش بگذارند لذا رأس ساعت ۲۱ شب عاشورا فریاد «لبیک یا حسین» در سراسر کشور طنین‌انداز خواهد شد.

مساجد، بقاع متبرکه، حسینیه‌ها، فرهنگسراها و سایر مراکز با پخش مداحی از شبکه‌های رسانه خاصه رادیو محرم در شکوه این حرکت معنوی مشارکت خواهند کرد.
  
 همزمان با سراسر کشور مصادف با شب عاشورا در غم شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عزاداران حسینی ندای «لبیک یا حسین(ع)» را در آسمان استان فارس طنین انداز می‌کنند.

  امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های مرتبط با برگزاری مجالس عزاداری به شکل و شیوه سال‌های گذشته، برنامه‌های محرم با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، دنبال شده است.

نمایش دلدادگی ملت امام حسین(ع) به سرور وسالار شهیدان، تعطیل بردار نیست،  با هماهنگی‌های انجام شده، شامگاه شنبه هشتم شهریور، مصادف با شب عاشورا، عزاداران حضرت اباعبدالله(ع)، راس ساعت 21 ندای "لبیک یا حسین" را سر خواهند داد.

  طنین شعار حماسی و نجات‌بخش "لبیک یا حسین" از فراز بام‌ها، پنجره منازل، کوی و برزن، مأذنه مساجد، اماکن و هیئات مذهبی، مصلی‌ها و بقاع متبرک امام زادگان، شور حسینی دیگری ایجاد و سراسر کشور را به یک حسینیه بزرگ بدل خواهد کرد.

 این برنامه از طریق رادیو موج FM فرکانس 95:5 مگاهرتز به صورت زنده برای شنوندگان پخش خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان