کد خبر: ۱۴۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۹

توزیع ۲۰ هزار پرس غذا در مناطق کم‌برخوردار شیراز

به همت بسیج ادارات کل شهرداری شیراز و گروه جهادی عاشورا بیش از ۲۰ هزار پرس غذای نذری بین نیازمندان در مناطق کم‌برخوردار کلانشهر شیراز توزیع شد.
به گزارش شیرازه، مسیح گلکاری فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهرداری شیراز گفت: با توجه به تاکید اهل بیت (س) و مقام معظم رهبری مبنی بر ثواب اطعام، در ایام ماه محرم روزانه ۲۰۰۰ هزار پرس غذای گرم توسط حوزه بسیج ادارات کل شهرداری شیراز و گروه جهادی عاشورا بین نیازمندان و مناطق محروم در شهرستان شیراز تهیه و توزیع شد.

او با بیان اینکه "امسال با وجود محدودیت‌های ویروس کرونا، تلاش شد تا با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در سازمان موتوری شهرداری شیراز غذا پخت شود و به دست نیازمندان برسد" افزود: این وعده‌های غذایی در ۱۰ منطقه محروم شیراز توزیع شد و فعالیت این گروه جهادی همچنان ادامه دارد.

گلکاری با بیان اینکه این غذا‌ها همگی با مشارکت خیران و مردم تهیه و پخت شده است، ادامه داد: همچنین در این ایام ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان بین افراد بی‌بضاعت توزیع شده است.

فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهرداری شیراز تصریح کرد: گروه جهادی عاشورا همچنین اقدام به بازسازی برخی منازل در مناطق محروم شیراز کرده است و این فعالیت همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان