کد خبر: ۱۴۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان فارس به ۲۸۷ باب

با افتتاح و بهره برداری از چهار باب جایگاه در هفته دولت، تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان فارس به ۲۸۷ باب رسید.

 امیر بنی کریمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: در راستای سیاست‌های شرکت واستفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در بخش عرضه فرآورد ه‌های نفتی، منطقه فارس توانسته است با ایجاد راه کار‌های لازم میزان ۲۵۰ میلیارد ریال جذب سرمایه در این حوزه راداشته باشد.
افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان فارس به ۲۸۷ باب
او، حجم خدمات صورت گرفته به مردم در طی سال‌های ۹۲ تا ۹۹ در حوزه‌های مختلف به‌ویژه سوخت‌رسانی بسیار قابل قبول و درخشان توصیف کرد و افزود: تعداد چهار باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در هفته دولت سال جاری در سطح استان فارس افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفتند.

امیربنی کریمی با بیان این موضوع که هفته دولت بهترین زمان برای انعکاس دستاورد‌های انقلاب برای مردم به‌ویژه نسل جوان است، اظهارکرد: با این میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی، در شهرستان شیراز دو باب جایگاه سوخت مایع و در شهرستان‌های آباده و خرم بید هرکدام یک باب جایگاه سوخت افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت و زمینه اشتغال ۵۵ نفر بطور مستقیم نیز فراهم شده است.

او، تامین و توزیع به‌موقع سوخت را از وظایف اصلی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برشمرد و مکان یابی مناسب مجاری عرضه و جذب سرمایه گذار در توسعه و احداث جایگاه در سطح استان را از جمله اقدامات این شرکت در راستای سوخت رسانی مطلوبتر به مردم بیان کرد و گفت: با راه اندازی جایگاه‌های مذکور تعداد جایگا ه‌های سوخت مایع در استان به باب ۲۸۷ رسید و خدمات و سوخترسانی به مردم شریف استان با روند مطلوبتری انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس بیان کرد: با انجام هماهنگی لازم با سازما ن‌ها واداره‌های ذیریط هم اکنون در سطح استان فارس تعداد ۳۰ باب جایگاه سوخت مایع و ۷ باب جایگاه سی ان جی در دست احداث است که از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصدی برخوردارهستند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان