کد خبر: ۱۴۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

تعیین نرخ سرویس مدارس شیراز بر اساس وضعیت کرونا

رییس سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری شیراز گفت: نرخ سرویس مدارس شیراز بر اساس وضعیت کرونا تعیین می‌شود.
  مسعود حسن‌شاهی با بیان اینکه تعیین نرخ سرویس مدارس این شهر باید باتوجه به وضعیت شیوع کرونا صورت گیرد، گفت: بر این اساس، سناریوهای مختلفی در شورای اسلامی شهر شیراز بررسی شده است که در نهایت نرخ اینگونه سرویس‌ها مطابق آن مصوب خواهد شد.

او افزود: سال ۹۸ بخشی از ماموریت‌های حمل و نقل مدارس در سامانه ملی پایش ناوگان دانش آموزی موسوم به |"سپند" انجام شد و امسال نیز ثبت تقاضای اولیه مدارس، تعیین نرخ، گزینش رانندگان و ثبت‌نام شرکت‌ها در این سامانه انجام شده است.

حسن شاهی ادامه داد: تعریف حوزه مالی سرویس مدارس در سامانه سپند به استان‌ها واگذار شده است و از این منظر، هیچ مشکلی نداریم.

او با بیان اینکه بالاترین افزایش نرخ در دوران کرونا مربوط به حوزه حمل و نقل بوده است، گفت: با توجه به اینکه به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها سه دانش‌آموز در هر سرویس قرار خواهد گرفت، والدین باید برای ساماندهی مناسب و نیز متضرر نشدن دیگر خانواده‌ها و رانندگان سرویس، حتما از قبل نیاز خود را برای اختصاص سرویس اعلام کنند.

رییس سازمان حمل‌ و نقل درون‌شهری شهرداری شیراز، همچنین خواستار تعیین مرجعی واحد با همکاری آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان برای رسیدگی به امور مالی در زمینه سرویس مدارس شد.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان