کد خبر: ۱۴۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

ماجرای مرگ خرس سیاه باغ وحش شیراز چه بود؟

مدیر باغ وحش شیراز علت مرگ خرس سیاه باغ وحش شیراز را تشریح کرد.
به گزارش شیرازه، محمد علی قهرمانی مدیر باغ وحش شیراز درباره مرگ خرس سیاه باغ وحش شیراز با بیان اینکه حیوانات در این باغ وحش در شرایط مطلوبی به سر می‌برند، اظهار کرد: برخی با غرض ورزی و اعلام این خبر به نحوی وانمود کردند که گویی این خرس در اثر کم کاری مدیران و کارکنان باغ وحش مرده است.

او با اشاره به اینکه باغ وحش شیراز دارای بهترین رتبه در کشور از نظر نگهداری و شرایط حیوانات است، افزود: این مرکز به صورت مستمر بوسیله بازرسان محیط زیست بازرسی می‌شود و تا به حال هیچ موردی مبنی بر نگهداری نادرست گزارش نشده است.

قهرمانی ضمن قدردانی از سازمان محیط زیست استان فارس گفت: پس از مار گزیدگی این خرس، کارشناسان محیط زیست و دامپزشکی معاینات کاملی انجام دادند و صحت اتفاق را تأیید کردند.

مدیر باغ وحش شیراز افزود: سال‌ها است این باغ وحش بدون هیچ حمایت خاصی بوسیله خانواده قهرمانی نگهداری می‌شود و بهترین امکانات برای حیوانات در نظر گرفته شده، این خرس از کودکی توسط خود من از هند وارد و نگهداری شد و هیچکس به اندازه من از مردن او ناراحت نیست.

او افزود: این خرس کاملاً آموزش دیده بود و در سیرک مورد علاقه مردم بود.

قهرمانی با اشاره به شرایط خوب نگهداری رامبو خرس سیاه این باغ وحش، گفت: اینقدر شرایط او مناسب بود که قرار بود خرس ماده زابل هم به اینجا منتقل شود.

مهر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان