کد خبر: ۱۴۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹

دولت توجهی به نظرات نمایندگان ندارد

نماینده سپیدان و بیضا با بیان اینکه دولت به نظرات نمایندگان توجه نمی کند گفت: دولت در حال حاضر به دنبال سیاست های خودش است به طوری‌که در شرایط فعلی دولت هیچ عزمی جهت بهبود اقتصادی و کاهش و کنترل قیمت ها ندارد.
 محسن علیزاده در ادامه با طرح این سئوال که چگونه خودروسازان از اسفند ماه سال گذشته تاکنون سه مرحله مجوز افزایش قیمت دریافت کرده اند اما حقوق کارمندان و کارگران و بازنشستگان متناسب با نرخ تورم و گرانی قیمت ها افزایش پیدا نمی کند؟ گفت: متاسفانه در حال حاضر دولت با نگاه به افزایش در آمدهای خودش یک سویه عمل می کند.
 
نماینده سپیدان و بیضا افزود: دولت برای  تامین کسری بودجه و  تامین هزینه های جاری طرح فروش اوراق سلف نفتی را مطرح کرد که این مهم باعث می شد رئیس جمهور آینده کشور مقروض شود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه بی شک طرح سئوال از رئیس جمهور در روزهای آتی آغاز خواهد شد.خاطر نشان کرد: اگر نمایندگان متوجه شوند که دولت قصدی برای بهبود اقتصاد کشور ندارد در روزهای پایانی دولت هم برنامه هایشان را به رئیس جمهور تعیین و تکلیف خواهند کرد.

 

نماینده سپیدان و بیضا با بیان اینکه بی شک آقای رئیس جمهور برای پاسخ به سئوالات نمایندگان باید در مجلس حضور پیدا کند ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته جاری برنامه نمایندگان سرکشی از حوزه انتخابیه است اما به محض تشکیل جلسه آینده مجلس اولین خواسته نمایندگان از هیئت رئیسه سئوال از رئیس جمهور است.

نظرات بینندگان