کد خبر: ۱۴۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹

شناسایی و پرداخت حق بیمه 6 هزار خانوار مددجوی جدید

با امضای تفاهم نامه ای فی ما بین کمیته امداد فارس و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس، مقرر گردید 6000 خانوار جدید که شرایط پرداخت حق بیمه را دارند؛ شناسایی و حق بیمه سالانه آنان توسط کمیته امداد به صندوق پرداخت شود.

به گزارش شیرازه، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از انعقاد تفاهم نامه ای با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس خبر داد و گفت: کمیته امداد به منظور اجرای اهداف و حمایت های اجتماعی خود از مددجویان، سعی در توسعه بیمه های اجتماعی به عنوان حرکتی هدفمند و یکی از راه های خروج آنان از چرخه حمایتی دارد.
بذرافشان در ادامه افزود: توسعه بیمه های اجتماعی روستاییان و عشایر یکی از راه های خروج آنان از چرخه حمایتی است که این نهاد از سال 1386 تاکنون اقدام به پرداخت حق بیمه روستاییان و عشایر به صندوق بیمه کرده است.
او یادآور شد: در حال حاضر حق بیمه 8000 خانوار با سرانه ماهیانه 275 هزار ریال پرداخت می شود که حدود 1000 نفر از مزایای این صندوق برخوردار شده اند.
شناسایی و پرداخت حق بیمه 6 هزار خانوار مددجوی جدید
مدیر کل امداد فارس تصریح کرد: تفاهم نامه ای با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به امضا رسید که طبق آن مقرر شد 6000 خانوار جدید که شرایط پرداخت حق بیمه را دارند؛ شناسایی و حق بیمه سالانه آنان توسط کمیته امداد به صندوق پرداخت شود.

انتهای پیام

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان