کد خبر: ۱۴۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹

جمع‌آوری نذورات مردمی در دفتر موكب احمدبن موسی(ع) برای احداث زائرسرا در كربلا

مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) از فعالیت دفتر این موكب در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برای جمع‌آوری نذورات مردمی جهت احداث زائرسرا در كربلای معلی خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از كمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی موكب احمدبن موسی(ع)، مسعود راستی، مدیر اجرایی این موكب امروز، 15 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: طبق اعلام ستاد مركزی اربعین، امسال به دلیل شیوع كرونا، متأسفانه زائران ایرانی امكان حضور برای زیارت اربعین را ندارند، اما فعالیت موكب احمدبن موسی(ع) برای خدمت به زائران حسینی متوقف نشده است.
وی افزود: امسال تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به یاری خدا در سال آینده مراسمی باشكوه‌تر از سال‌های گذشته را در اربعین حسینی در كربلای معلی برگزار كنیم و البته این مسئله یاری مردم و عاشقان سیدالشهدا(ع) را می‌طلبد.
جمع‌آوری نذورات مردمی در دفتر موكب احمدبن موسی(ع) برای احداث زائرسرا در كربلا
راستی از فعالیت دفتر موكب احمدبن موسی(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: این دفتر از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برای جمع‌آوری نذورات مردمی به‌صورت نقدی یا غیرنقدی باز است.
مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) اظهار كرد: به‌دلیل شیوع كرونا و اهمیت حفظ سلامت زائران، بنا داریم كه به یاری خدا، زائرسرایی را در كربلای معلی احداث كنیم و در این زمینه نیازمند كمك مردم، خیران، نیك‌اندیشان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) هستیم تا از این طریق بتوانیم برای حفظ سلامت زائران در كربلای معلی در سال‌های آینده تمهیدات خوبی را بیندیشیم.
وی با بیان اینكه در حال حاضر نیازمند جمع‌آوری نذورات مردمی برای خرید زمینی در كربلای معلی هستیم، گفت: باید تلاش كنیم تا برنامه‌ریزی صحیح و اصولی برای حفظ سلامت زائران در اربعین سال‌های آینده انجام دهیم به‌همین دلیل می‌خواهیم زائرسرا را در كربلای معلی احداث كنیم. 
راستی، ساعت كار دفتر موكب احمدبن موسی(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را همه روزه از هنگام نماز مغرب و عشاء تا ساعت 23 اعلام كرد و گفت: خیران و عاشقان سیدالشهدا(ع) می‌توانند نذورات حسینی خود را به شماره كارت 1_5555555_43_2547 به‌نام موكب احمدبن موسی(ع) واریز كنند.
مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) در پایان از عموم مردم خواست تا برای رفع بیماری كرونا دعا كنند تا بتوانیم باز هم شاهد حضور گسترده زائران در اربعین حسینی باشیم.
انتهای پیام

نظرات بینندگان