کد خبر: ۱۴۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹

برتری ثبت احوال فارس در جشنواره شهید رجایی

اداره کل ثبت احوال فارس به عنوان دستگاه برتر بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان فارس معرفی شد.
  بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان فارس، با معرفی اداره کل ثبت احوال فارس به عنوان دستگاه برتر استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۹۸، از میان دستگاه اجرایی استان فارس، برگزار شد.

این جشنواره هر ساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس و با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تجلیل از دستگاه‌های برتر استان برگزار می‌شود.
برتری ثبت احوال فارس در جشنواره شهید رجایی
استاندار فارس در جشنواره شهید رجایی و مراسم تقدیر از دستگاه‌ها و کارمندان برتر گفت: برنامه محوری عامل موفقیت دستگاه‌ها است و دستگاهی برتر است که خدمت به مردم را علاوه بر وظیفه قانونی، رسالت انسانی و عبادت الهی بداند.
 
رحیمی افزود: خوشرویی در پاسخگویی به ارباب رجوع، کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری، قانونمداری، شفافیت و پاک دستی که موجب افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود از اهداف مدنظر در ارزیابی دستگاه‌ها و کارمندان نمونه هستند.

علیرضا انصاری مدیر کل ثبت احوال فارس در این آئین، تندیس و لوح سپاس این جشنواره را به پاس کسب رتبه برتر جشنواره در شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان در سال ۹۸، دریافت کرد.

علیرضا انصاری مدیر کل ثبت احوال فارس برای سومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی بعنوان مدیر برتر استان انتخاب و معرفی شده است.


نظرات بینندگان