کد خبر: ۱۴۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹

عکس/ زنگ آغاز سال تحصیلی 1400-1399 در مدارس فارس نواخته شد

آیین نمادین آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ در یکی از مدارس شیراز برگزار شد.
 مدیر کل آموزش و پرورش فارس در آیین بازگشایی مدارس استان ، با اشاره به اینکه امسال نزدیک به 900 هزار دانش آموز در در بیش از 8 هزار مدرسه در سراسر فارس مشغول به تحصیل شده اند، گفت: امسال با توجه به برگزاری کلاس های مجازی و حضور آموزش و پرورش در منازل دانش آموزان، گستردگی مدارس ما بیشتر می شود و آموزش در تمام استان ساری و جاری است.

 دکتر فرهاد اسماعیلی در آیین استانی زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس فارس، در دبیرستان دخترانه آل محمد ناحیه 2 شیراز، با اشاره به همزمانی بازگشایی مدارس و ماه محرم و آغاز مدرسه با درس عاشورایی، گفت : خط سرخ حسین بن علی (ع) مسیر تربیت عبد صالحی چون قاسم سلیمانی است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه امسال نزدیک به 900 هزار دانش آموز در فارس داریم که این دانش آموزان در بیش از 8 هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند گفت: امسال با توجه به برگزاری کلاس های مجازی و حضور آموزش و پرورش در منازل دانش آموزان، گستردگی مدارس ما بیشتر می شود و آموزش در تمام استان ساری و جاری است.

اسماعیلی  با بیان اینکه  توجه به دو اصل ملاک عمل ما در سال تحصیلی جدید خواهد بود ،گفت:  اصل اول حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و کارکنان است و اصل دوم این است که؛ آموزش در هیچ وضعیتی تعطیل نیست.   


نظرات بینندگان