کد خبر: ۱۴۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹

جابجایی بیش از ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تن کالا در فارس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از جابجایی بیش از ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تن کالا در ۵ ماهه نخست امسال در استان خبرداد.
  علیرضا سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از جابجایی بیش از ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تن کالا در استان خبر داد و افزود: این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ و ۲۶ صدم درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این میزان حمل کالا در ۹۶۵ هزار سفر با بارنامه توسط ناوگان فعال حمل و نقل جاده‌ای فارس به مقاصد مختلف درون و برون استان جابجا شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: کالا‌ها شامل انواع سیمان، اوره، خاک نسوز، گندم و گازوئیل است که توسط ۲۵۵ شرکت حمل و نقل به استان‌های هرمزگان، یزد، تهران، اصفهان و بوشهر حمل شده است.

سیاهپور افزود: به رغم محدودیت‌های اقتصادی ناشی از فشار تحریم‌های استکبار جهانی و تبعات ناشی از گسترش بیماری کووید ۱۹، استان فارس با بیش از ۳۵ هزار دستگاه انواع وسائط نقلیه سنگین باری و حمل فرآورد‌های نفتی فعال، رتبه نخست کشور را در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالای دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: فارس از نظر فعالیت مستقیم ۵۵ هزار راننده حرفه‌ای حمل و نقل جاده‌ای کالا و دارای کارت هوشمند در جایگاه اول کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان