کد خبر: ۱۴۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹

دریافت تعهد کرونایی مدارس از والدین در استان فارس تخلف است

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: دریافت تعهد نامه کرونایی در مدارس صحت ندارد و هر مدرسه ای که این عمل را انجام دهد تخلف است.

حمید رضا شعبانی، با بیان اینکه شایعات مبنی بر دریافت تعهد نامه کرونایی در مدارس صحت ندارد گفت: از سوی آموزش و پرورش چنین دستوری به مدارس داده نشده است.

وی با بیان اینکه اگر مدرسه‌ای اقدام به دریافت چنین تعهد نامه‌ای کرد تخلف محسوب می‌شود افزود: والدین دانش آموزان در صورت مشاهده این چنین مواردی علاوه بر عدم امضای تعهد نامه موارد را به اداره آموزش پرورش گزارش کنند.

مدیر روابط عمومی اموزش و پرورش فارس با اشاره به دریافت شهریه در مدارس اظهار داشت: شهریه مدارس غیر انتفاعی، شاهد، تیزهوشان و نمونه دولتی توسط شورای نظارت مشخص می‌شود و مدارس دولتی به هیچ عنوان حق دریافت مبلغی تحت عنوان شهریه را ندارند.

وی با بیان اینکه تنها مبلغ دریافتی در مدارس دولتی پس از تشکیل انجمن اولیا و مربیان در مهرماه تحت عنوان مشارکت دریافت می‌شود تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان متشکل از مدیر مدرسه، معاونین و نمایندگان والدین پس از بررسی می‌توانند مبلغی را تحت عنوان مشارکت دریافت کنند که چگونگی هزینه آن در مدرسه با نظر انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

شعبانی با یادآوری شرایط ویژه کرونا و بازگشایی مدارس در فارس افزود: با توجه به کاهش زمان و توجه به عدم تراکم دانش آموزان در هر ساعت کلاس‌های آموزشی بصورت حضوری و مجازی از طریق شبکه شاد و تلویزیون دنبال خواهد شد./مهر

نظرات بینندگان