کد خبر: ۱۴۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹

فراخوان مسابقات قرآنی مدهامتان در فارس

فراخوان شرکت در مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه بچه‌های مسجد در استان فارس منتشر شد.
 حجت الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود و متولدین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ می‌توانند تا پایان آذر، ثبت نام و اثر بارگذاری کنند.

او افزود: این مسابقات در ۲ گروه برادران و خواهران در رشته‌های ترتیل، اذان، اذکار و مکبری نماز برگزار می‌شود که رشته‌های اذان و مکبری نماز ویژه برادران است و هر شرکت کننده باید آثار خود را در قالب فایل تصویری با حداکثر زمان سه دقیقه و حجم حداکثر ۳۰ مگابایت در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری کند.

حجت الاسلام امیدی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقات می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد و عضویت در یکی از کانون‌های فرهنگی هنری فعال مساجد استان در این مسابقات شرکت کنند.

او اظهارداشت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر توسط اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس تاکید کرد: شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره از طریق سامانه بچه‌های مسجد https://bachehayemasjed.ir اطلاع رسانی شده و آئین نامه شرکت در مسابقات در هر رشته را در پیام رسان‌های گپ به نشانی https://gap.im/Fahma_fars، سروش به نشانی https://sapp.ir/farsmasajed و ایتا به نشانی https://eitaa.com/fahmafarsmasajed از سوی ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» در استان فارس بارگذاری شده است.

حجت الاسلام امیدی افزود: نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابد و با توجه به شرایط موجود، نحوه برگزاری مرحله کشوری متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان