کد خبر: ۱۴۱۷۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
مرام پهلوانی جوان دارابی به کمک شهروند شیرازی آمد؛

تقدير فرمانده انتظامي استان فارس از ايثارگري شهروند باغیرت

عصر روز یکشنبه 16شهریور دو سارق و کیف قاپ حرفه ای کیف وطلاهای یک خانم شیرازی را می ربایند و متواری میشوند، اما در حین فرار توسط یک جوان ورزشکار دارابی به کمک ماموران انتظامی در خیابان زند دستگیر می شوند.
پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، مسعود محمدی جوان 33 دارابی و اهل روستای نوایگان که با ایثارگری به کمک مأموران انتظامی شتافته و در حین درگیری با سارقین کیف قاپ حرفه ای مجروح میشود در گفتگو با خبرنگار شیرازه در خصوص نحوه مجروح شدنش گفت: به همراه همسر و فرزندم از درمانگاه امام رضا به سمت ستاد در حرکت بودیم وترافیک سنگینی در خیابان زند بر قرار بود به گونه‌ای که برای لحظاتی کاملاً خودرو را متوقف کردم.

 ناگهان صدای جیغ و فریاد خانمی را شنیدم و یک مامور پلیس را دیدم که دنبال دو جوان کرده بود وقتی   این صحنه را مشاهده کردم بلافاصله از ماشین پیاده شده و دو جوان را دنبال کردم یکی از آنها را گرفتم و بر زمین کوبیدم، همینطور که دست بر روی سینه اش گذاشته بودم که فرار نکند نفر دوم با کارد ضرباتی به بازوی من وارد کرد که دچار خونریزی شدید شدم.

 مسعود در جواب این سوال که آیا در آن لحظه فکر نکردید که ممکن است سارقین اسلحه داشته باشند و به شما آسیب برسانند؟ ابراز داشت: حقیقتا اول کمی ترسیدم اما چون به حرفه پلیسی بسیار علاقه‌مند هستم و از طرفی هم دوران خدمت سربازی در کلانتری بودم فکر کردم می توانم به آن مأمور کمک کنم.

وی افزود: همچنین چون خودم شهرستانی هستم دلم به حال افرادی که از شهرهای کوچک و روستاها به کلانشهر می‌آیند و مورد ظلم و هجوم مجرمان قرار می گیرند می سوزد و اگر باز هم چنین اتفاقی بیفتد قطعاً مجدد به یاری هم وطن خود خواهم رفت تا فرد مجرم به سزای عملش برسد.

 مسعود محمدی در ادامه از سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس تشکر ویژه کرد و گفت: وی به همراه عده ای از همکاران خود در نیروی انتظامی و سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در بیمارستان شهید رجایی به ملاقات بنده آمده و ابراز کردند که در خصوص هزینه بیمارستان و مخارج جراحی هیچ گونه نگرانی نداشته باشم چون نیروی انتظامی تمام هزینه ها را متقبل می شود و از این بابت از ایشان و مجموعه نیروی انتظامی قدردانی می کنم.

معاون اجتماعي پليس فارس نیز در این خصوص گفت: فرمانده انتظامي استان از ايثارگري جوان دارابی كه روز گذشته در همكاري با ماموران انتظامي براي دستگيري يك مجرم در شيراز مجروح شده بود تقدير كرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"كاووس محمدي" با تجليل از فداكاري و حس مسئوليت پذيري اين جوان، عنوان كرد همكاري و مشاركت شهروندان در پيشگيري از وقوع جرائم مورد حمايت پليس و دستگاه قضايي خواهد بود.
تقدير فرمانده انتظامي استان فارس از ايثارگري شهروند باغیرت
گفتنی است مسعود محمدی شب گذشته یک مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفته و امروز عصر نیز به دلیل جراحت عمیق مجدد تحت جراحی قرار می‌گیرد./
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
0
تا اینگونه مردانی ایران زمین دارد ترسی از هیچ دشمنی نیست ان وقت ببینید چگونه همین مردم فراموش شده اند ودر مشکلات اقتصادی گرفتارند قابل توجه دولت مردان بی تفاوت
احمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
0
دست خوش احسن