کد خبر: ۱۴۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در جشنواره شهید رجایی برتر شد

بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان فارس، با معرفی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس به عنوان دستگاه برتر در شاخص‌های کل ارزیابی عملکرد «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» سال 1398، گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» از میان دستگاه اجرایی استان فارس، برگزار شد.
به گزارش شیرازه، جشنواره شهید رجایی هر ساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس و با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تجلیل از دستگاه‌های برتر استان برگزار می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس توانست در بیست و سومین دوره‌ی این جشنواره مقام برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کند. 
زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس در این آئین، تندیس و لوح سپاس جشنواره را برای کسب رتبه‌ی برتر جشنواره در شاخص‌های کلی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان در سال98، دریافت کرد.
در بخشی از متن این لوح آمده است: 
از آن‌جا که در اجرای مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی عملکرد سال 98 دستگاه‌های اجرایی استان در مجموع امتیازات «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» در گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» رتبه برتر ار کسب کرده‌اید، بدینوسیله از همت و تلاش ارزنده جنابعالی و تمام همکاران محترم آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای استان و تحقق اهداف نقشه‌ی راه اصلاح نظام اداری، تقدیر به عمل می‌آید.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان