کد خبر: ۱۴۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
فرمانده سپاه فجر فارس:

هدف دشمن برهم زدن و کمرنگ کردن وحدت میان نیروهای مسلح است/ مشارکت فعال سپاه و ارتش فارس در عرصه محرومیت زدایی

سردار بوعلی گفت: امروز یکی از اهداف اصلی دستگاه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی بر هم زدن وحدت و کمرنگ کردن صمیمیت بین نیروهای مسلح است.
به گزارش شیرازه، امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد به همراه جمعی از مسئولان ارتش در فارس با سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.
سردار بوعلی در این دیدار با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از مفاهیم انقلابی، عاشورایی و حسینی است بهترین سرمشق برای اعضای نیروی های مسلح و الگوی عزت، سعادت، موفقیت و سربلندی در زندگی شخصی و اجتماعی است. 
وی با بیان اینکه تمام کسانی که لباس سربازی و خدمت در نظام اسلامی را بر تن دارند پاسدار دین و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: امروز جوانان انقلابی، مومن و نخبه کشور در نیروهای مسلح با بهره گیری از روحیه بسیجی و جهادی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.
فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه امروز و حدت و صمیمیت مثال زدنی بین سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است، گفت: همکاری و تعامل صمیمانه نیروهای مسلح رکن اساسی اقتدار نظام اسلامی، عامل موفقیت هر چه بیشتر در انجام ماموریت ها و خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه ملت انقلابی ایران اسلامی همواره پشتیبان و حامی فرزندان خود در نیروهای مسلح کشور بوده و هستند، خاطرنشان کرد: امروز یکی از اهداف اصلی دستگاه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی بر هم زدن وحدت و کمرنگ کردن صمیمیت بین نیروهای مسلح است و یاوه گویانی که در رسانه های معاند دم از اختلاف می زنند خیرخواه ملت و انقلاب نیستند.
سردار بوعلی با بیان اینکه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی یکی از الگوهای برترِ فرماندۀ انقلابی است، گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور غرورآفرین ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح بودیم و موفقیت های بدست آمده حاصل مشارکت جمعی، ایثارگری و حماسه آفرینی تمام رزمندگان اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه استان فارس دارای ظرفیت ها و استعدادهای شکوفا نشدۀ فراوانی است، گفت: سپاه و ارتش با تعامل، هم افزایی ظرفیت ها و مشارکت فعال در کنار هم می توانند گام های موثری در راستای شکوفایی این استعدادها و رفع محرومیت از چهرۀ استان فارس بردارند و راهبرد مهم محرومیت زدایی باید بعنوان یک مطالبه و رسالت مهم همواره مورد توجه فرماندهان نیروهای مسلح استان قرار داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: حضور داوطلبانه نیروهای ارتش و سپاه در گروه های جهادی و محرومیت زدایی راهبرد مناسبی برای تجمیع و فعالسازی ظرفیت نیروهای انقلابی است.

وی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح سردمدار و ادامه دهندۀ راه و مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند و راه و مکتب این شهید والامقام باید بعنوان یک الگوی برتر و راهبرد موثر در پیشبُرد اهداف انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

سردار بوعلی در این دیدار با بیان اینکه سپاه و ارتش برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند، گفت: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی بصورت لحظه به لحظه رصد می شود و پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تهدید یک پاسخ کوبنده خواهد بود.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان