کد خبر: ۱۴۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹

لزوم ثبت نام ورزشکاران در سامانه کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی

سرناظر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس:ورزشکاران برای دریافت خدمات درمانی عضویت در کمیته خدمات درمانی را فراموش نکنند
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی فارس ، محمد رضا اوجی با اشاره به اینکه کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از سالهای گذشته فعالیت خود را آغاز کرده گفت: سرناظران این کمیته در هیات های استانی وظیفه نظارت بر باشگاه ها را بر عهده دارند.
وی افزود:از زمان شیوع ویروس کرونا فعالیت این کرونا دوچندان شده و همکاران این کمیته در سراسر کشور به صورت تمام وقت بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت دارند.

سرناظر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس ادامه داد: در استان فارس پیگیری و نظارت بر باشگاههای ورزشی و اجرای مصوبات ابلاغی فدراسیون در خصوص پروتکل های بهداشتی و همچنین اجرایی نمودن دستور العملهای ابلاغی ستاد کرونای استان در خصوص فعالیت های ورزشی در سطح استان به صورت جد پیگیری می شود.

محمدرضا اوجی ادامه داد:با توجه به ابلاغ ستاد کرونا استان فارس و تعیین وضعیت شهرستانها از نظر شیوع کرونا و تعطیلی باشگاهها، نظارت در خصوص این مهم بصورت مستمر صورت گرفته شده و بیش از سیصد باشگاه نیز تا کنون مورد بازرسی با حضور ناظرین و حدود پانصد باشگاه نیز بصورت نامحسوس مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفته اند.

او همچنین گفت:با توجه به نظارت دقیق ناظرین بر سلامت استان تذکرات شفاهی بصورت حضوری در خصوص رعایت پروتکل ها بهداشتی از نظر ضد عفونی کردن مکان و تجهیزات و همچنین الزام به رعایت فاصله گذاری به مدیران باشگاهها داده شده و تمامی شکایتهای مردمی نیز به جد از سوی هیات پیگیری می شود.

سرناظر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس در پایان تاکید کردن ورزشکاران و خانواده هایی که نسبت به رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در اماکن ورزشی شکایت دارند می توانند از طریق سامانه فدراسیون پزشکی ورزشی به آدرس ifsm.ir اقدام به ثبت شکایت کنند و یا کتبا به دفتر هیات پزشکی استان واقع در بولوار هفت تنان مراجعه و یا شکایت خود را ارسال نمایند.
انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان