کد خبر: ۱۴۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹

مرودشت؛ میزبان جشنواره ملی كتابخوانی و طراحی پوستر «فتح خون»

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان مرودشت از برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی و طراحی پوستر «فتح خون» به میزبانی این دانشکده به‌ مناسبت ماه محرم و صفر و همچنین گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی خبر داد.
به گزارش شیرازه، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، محمد امیری، رئیس دانشكده فنی و حرفه‌ای مرودشت امروز، ۱۸ شهریورماه گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی، جشنواره ملی كتابخوانی و طراحی پوستر «فتح خون» دانشگاه فنی و حرفه‌ای كشور به‌میزبانی این دانشكده برگزار خواهد شد.

 وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در بخش طراحی پوستر با مضمون کتاب فتح خونین شهید آوینی تا ۲۶ مهرماه ۹۹ نسبت به ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

امیری بیان کرد: کتابخوانی فتح خونین شهید آوینی نیز از دیگر بخش‌های این جشنواره است و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مطالعه این کتاب در روز ۲۶ مهرماه ۹۹  از ساعت ۱۰ الی ۱۴ به‌صورت آنلاین و مجازی به سؤالات پاسخ دهند.

وی با قدردانی از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به جهت همکاری در برگزاری جشنواره ملی کتاب‌خوانی و طراحی پوستر فتح خون از تمام دانشجویان، اساتید و کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره فرهنگی دعوت کرد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان مرودشت یادآور شد: اختتامیه جشنواره نیز  ۳۰ مهرماه ۹۹ از طریق وبینار آنلاین با حضور مسؤلان استانی و کشوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت كسب اطلاع بیشتر به سایت دانشکده فنی و حرفه ای مرودشت به نشانی p-marvdasht.tvu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن  ۰۷۱۴۳۳۱۳۴۷۶ تماس حاصل كنند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان