کد خبر: ۱۴۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹

تمدید مهلت ثبت نام رانندگان جهت تسهیلات کرونا

با ارائه تسهیلات به بنگاه های آسیب دیده از کرونا از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان فارس حدود ۷۰ هزار راننده دارای بیمه شامل دریافت این تسهیلات می شوند.
به گزارش شیرازه به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، مهندس محمد مهدی عبدالهی مدیر هماهنگی حمل و نقل راه و شهرسازی فارس با اعلام این مطلب افزود:تا کنون قریب ۱۹ هزار نفر اقدام به ثبت نام در سامانه کارا نموده که به بانک های عامل معرفی شده اند و از سوی بانک در حال بررسی و طی مراحل می باشند و بالغ بر ۳۰ درصد این افراد تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

وی گفت: مبلغ این تسهیلات برای رانندگان ۶ میلیون تومان میباشد که سود این تسهیلات ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت آن ۲۴ ماه با تنفس ۳ ماهه می باشد.

محمد مهدی عبدالهی در خصوص تضمین این تسهیلات افزود:چنین ارائه سفته متقاضی یا چک به تشخیص بانک جهت دریافت تسهیلات کافی می باشد.

مدیر هماهنگی حمل و نقل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: رانندگانی که مایل به ثبت نام و دریافت این تسهیلات بوده و تاکنون اقدام نکرده اند، می توانند تا پایان شهریور ماه از طریق سامانه کارا به نشانی http://kara.mcls.gov.ir ثبت نام خود را انجام داده و مدارک خود را بارگذاری نمایند تا در اسرع وقت به بانک مورد نظر جهت دریافت تسهیلات معرفی گردند.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان