کد خبر: ۱۴۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹

بارش باران برای آخر هفته فارس پیش‌بینی می‌شود

رئیس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه نوزدهم تا جمعه ۲۱ شهریورماه جاری در سطح استان شاهد ناپایداری‌هایی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.
به گزارش شیرازه، فرید اسماعیل‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ورود سامانه جدید به فارس، در تمام نقاط استان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس، در روز چهارشنبه کل استان (مناطق شرقی با شدت کمتر) و در روزهای پنجشنبه و جمعه جنوب و بخش‌هایی از شمال استان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار خواهند گرفت.

اسماعیل زاده اظهار داشت: به دلیل رخداد بارش‌های رگباری، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاده‌ها، سیل آبی شدن موقت مسیل‌ها و رودخانه‌ها و برخورد آذرخش وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس، به شهروندان توصیه کرد که از آمد و شد در حاشیه رودخانه‌ها یا مسیل‌ها خودداری کرده و تمهیدات لازم برای کاهش خسارت‌های احتمالی به محصولات کشاورزی نیز اندیشیده شود.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان