کد خبر: ۱۴۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
مدیر مخابرات منطقه فارس:

مردم مشکل عدم آنتن دهی شبکه تلفن همراه را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند

مهندس ایزدی گفت: مردم شریف استان مشکلات شبکه تلفن همراه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری نمایند.
مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: مردم شریف استان مشکلات شبکه تلفن همراه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری نمایند.

مهندس ایزدی ضمن اعلام خبر فوق افزود: سامانه رایگان ۹۹۹۰ مرکز تماس تلفن همراه اول به صورت شبانه روزی در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات ، پیشنهادات و شکایات مشتریان محترم همراه اول می باشد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس،  مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تصریح ارائه خدمات متنوع از سوی این سامانه به مشتریان محترم تلفن همراه در سطح استان فارس، افزود : مشتریان تلفن همراه می توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل، نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت و همچنین دریافت راهنمایی درخصوص نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت ، پیامک و مکالمه و رومینگ  بین الملل و کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری  با این سامانه شبانه روزی تماس حاصل نمایند.

مهندس ایزدی اظهار داشت: دراین سامانه ی پاسخگو، شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است.

مهندس ایزدی ضمن تاکید براهمیت ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های گرامی، اظهار داشت: این سامانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان تلفن همراه بوده و خدماتی نظیر: ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات صورتحساب، پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و … می باشد.

نظرات بینندگان