کد خبر: ۱۴۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

فریاد مردم شیراز در محکومیت هتک حرمت پیامبر(ص)/ آزادی بیان در غرب یعنی اسارت شیطان

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز گفت: کدام عقل می پذیرد که توهین به پیامبران الهی، آزادی بیان است؟، معنای آزادی بی بند و باری و توهین نیست. امروز برخی آزادی را با لجام گسیختگی تعریف می کنند، در صورتی که این آزادی نیست اسارت شیطان است.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، پیش از ظهر امروز در اجتماع طلاب و روحانیون در محکومیت توهین مجله فرانسوی که در مصلای قدیم نماز جمعه شیراز برگزار شد،  اظهار داشت: تلاش دشمنان اسلام پیوسته برای خاموش کردن نور خداوند است.

مدیر بنیاد مهدویت(عج) استان فارس تصریح کرد: هیچ پیامبری(ص) در تاریخ به اندازه حضرت محمد(ص) مورد بی حرمتی قرار نگرفت؛ حضرت امام(ره) فرمود مردم بترسید زمانی که دشمن از شما تعریف کند،؛ توهین بر پیامبر(ص) دلیل بر حقانیت پیروان رسول خدا است.

وی عنوان کرد: اگرچه کافرین در صدد فتنه برانگیزی هستند و همچنین شیطنت دشمنان برای دیروز و امروز نبوده و فردا نیز وجود خواهد داشت، اما این هشداری است که  مسلمانان آگاه باشند، چراکه دشمن در صدد تخریب است.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز ادامه داد: دشمنان برای تخریب اسلام، داعش و وهابیت سلفی را درست می کنند و این همان شیطنتی است که خداوند می فرماید در صدد خاموش کردن نور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق، آیه ۹ سوره صف را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید ما پیامبر را برای هدایت بشریت فرستادیم؛ یکی از دغدغه هایی که صهیونیست ها دارند، افزایش گرایش اروپایی ها به دین اسلام است.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه به علل توهین به اسلام و پیامبر(ص) پرداخت و گفت: دلایل علت توهین به اسلام چیست؟ هدف مزدوران که پیامبر را هدف قرار دادند چیست؟، یکی از دلایل آن زوال مدعیان تمدن دروغین امروز است.

وی ادامه داد: کدام عقل می پذیرد که توهین به پیامبران الهی، آزادی بیان است؟، معنای آزادی بی بند و باری و توهین نیست. امروز برخی آزادی را با لجام گسیختگی تعریف می کنند، در صورتی که این آزادی نیست اسارت شیطان است.

انتهای پیام/
حوزه

نظرات بینندگان