کد خبر: ۱۴۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در فارس/همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: مراسم شور عاطفه‌های امسال با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» از روز شنبه ۲۲ شهریور ماه آغاز می‌شود.
به گزارش شیرازه، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس اظهار کرد: مراسم شور عاطفه‌های امسال برای کمک به ۲۵ هزار دانش آموز نیازمند با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» از روز شنبه ۲۲ شهریور ماه آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه ۲۵ هزار دانش آموز نیازمند در استان فارس چشم انتظار کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند، ادامه داد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و حضور نداشتن دانش آموزان در مدارس، سعی شده است جمع آوری کمک‌ها به سمت و سوی فضای مجازی سوق داده شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: در همین رابطه در نظر داریم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس از سیستم شاد نیز برای اطلاع رسانی و جمع آوری کمک‌های مردمی بهره بگیریم.

بذرافشان تصریح کرد: پارسال نیکوکاران استان فارس ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های خود را به دست دانش‌آموزان نیازمند استان رساندند که امسال پیش بینی می‌شود این میزان کمک‌ها با ۲۰ درصد رشد همراه باشد.

او اضافه کرد: هر سال این برنامه معنوی با یک شعار همراه است که برای مراسم شور عاطفه‌های امسال شعار ایران همدل و همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی از ۲۲ شهریور ماه تا ۱۱ مهر ماه امسال ادامه خواهد داشت که نیکوکاران علاوه بر ۵۸ اداره کمیته امداد و ۲۰۰ مرکز نیکوکاری استان، می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیرحضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

او افزود: کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۱*۰۷۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ به دریافت کمک خیران اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: با توجه به الکترونیکی شدن آموزش‌های آموزش و پرورش و نیاز مبرم دانش آموزان نیازمند به تبلت و گوشی تلفن همراه، مقرر شده است سمت و سوی کمک‌های نقدی مردم خیر استان فارس در شور عاطفه‌های امسال، در جهت تهیه تبلت و گوشی تلفن همراه هدایت شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان