کد خبر: ۱۴۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

بهره برداری از ۲ واحد صنعتی در فارس توسط رئیس جمهور

فارس بهره‌ برداری از دو واحد تولیدی صنعتی "آرای سان رونیکا" و " بهسازان توسعه آرمان" طی یک برنامه ویدئوکنفرانسی، توسط رئیس جمهوری آغاز شد.

پنجشنبه ۲۰ شهریور بهره‌برداری از واحدهای تولیدی "آرای سان رونیکا" و "بهسازان توسعه آرمان" در منطقه ویژه اقتصادی شیراز در ادامه پویش تولید، تداوم امید، به دستور رئیس جمهوری و توسط استاندار فارس رسما آغاز شد.

شرکت آرای سان رونیکا در زمینه تولید محصولات بهداشتی و شوینده و  شرکت بهسازان توسعه آرمان در زمینه تولید انواع پوشش‌های ضدحریق و ضد سرما فعالیت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس دراین مراسم گفت:  واحد تولیدی آرای سان رونیکا در زمینی به مساحت  ۳۱۰۰۰  متر مربع و زیربنا  ۲۰۰۰۰  متر مربع با ظرفیت تولید سالیانه بیش از  ۱۱ هزار و ۳۰۰۰  تن محصولات شوینده و بهداشتی با سرمایه‌گذاری  ۱۲۵۰ میلیارد ریالی افتتاح شد.

حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه بهره‌برداری از این واحد تولیدی منجر به ایجاد اشتغال مستقیم برای  ۷۰  نفر و اشتغال غیرمستقیم برای بیش از  ۱۰۰۰  نفر خواهد شد، افزود: یکی از اولویت‌هایی که در سال جهش تولید برای استان فارس در نظر گرفته شده و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بر اجرایی شدن آن اهتمام ویژه ای دارد، تکمیل و راه اندازی صنایع بزرگ است.

او با یادآوری اینکه فعال شدن این واحد صنعتی علاوه بر ایجاد اشتغال مناسب، زمینه توسعه اقتصادی و ارتقاء صادرات غیرنفتی فارس را فراهم خواهد کرد، گفت: تولیدات این واحد صنعتی در فاز اول شامل شامپو و مایع دستشویی و نرم کننده موی سر و در فاز بعدی براساس نیازهای امروز و آینده کشور، تولیداتی شامل مایع ظرفشویی، مایع لباسشویی، شامپو فرش و موکت و مایع شیشه پاک کن با استانداردهای روز جهانی اقدام به تولید خواهد کرد.

رئیس سازمان صمت فارس، اضافه کرد: واحد تولیدی بهسازان توسعه آرمان در زمینی به مساحت  ۸۰۰۰  متر مربع و زیربنا  ۲۴۰۰  متر مربع با ظرفیت تولید سالیانه ۴۰ هزار تن پوشش مقاوم به حریق و  ۱۱ هزار تن فوم عایق سقف با سرمایه‌گذاری  ۳۵۰ میلیارد ریالی با اشتغال مستقیم  ۵۰  نفری  افتتاح شد.

انتهای پیام


نظرات بینندگان