کد خبر: ۱۴۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس خبر داد:

توزیع ۵ هزار بسته آموزشی میان دانش آموزان فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از توزیع ۵ هزار بسته آموزشی در سطح استان خبر داد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام  سید عباس موسوی، عصر امروز در حاشیه مراسم توزیع پنج هزار بسته معیشتی که در اداره کل اوقاف فارس برگزار شد، اظهار داشت: بیش از پنج هزار بسته کمک آموزشی به ارزش هر بسته میانگین ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان از محل موقوفه حاج عباس علی تاجر و موقوفات منطبق استان میان نیازمندان استان فارسی توزیع آغاز شده است.

وی در ادامه با تصریح اینکه ارزش کلی این بسته‌ها حدود ۵۵۰ میلیون تومان است،  افزود: هر ساله هر ساله با بازگشایی مدارس با نیات خیرین تعدادی از بسته های معیشتی میان نیازمندان قرار می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس عنوان کرد: حدود چهار هزار بسته آموزشی در سطح شیراز و هزار و ۱۰۰ بسته در سطح استان توزیع خواهد شد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام رحیم صفری گرائی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف در خصوص اهداف توزیع بسته های آموزشی اظهار داشت: همه ساله در آغاز سال تحصیلی جدید اداره کل اوقاف طرحی را تحت عنوان «مهر تحصیلی» با نگاهی که به دانش آموزان بی بضاعت داشته از محل اجرای نیات خیرین نیک اندیش پک هایی را تهیه می کند و در مناطق کم برخوردار شهر شیراز و سطح استان توزیع می کند.

وی اضافه کرد: سعی کردیم در تهیه بسته های آموزشی خرید ایرانی را مد نظر قرار دهیم به همین دلیل تمام بسته های آموزشی ایرانی هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با بیان اینکه این موقوفه از سال ۱۳۳۶ هجری قمری انجام شده است، ۷ سال است که همزمان با آغاز سال تحصیلی این کار خیر انجام می شود، درواقع یک بسته مخصوص ابتدایی و متوسطه و  یک بسته برای دبیرستان توزیع می شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان