کد خبر: ۱۴۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله(ص) شیراز

بصیرت حلقه گمشده در میان خواص جامعه ما می باشد/وصیت همه شهدا حمایت از ولایت فقیه می باشد

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در یادواره کبوتران خاکریز شهر صدرا بیان نمود:به فرموده امام جعفر صادق(ع) برجسته ترین صفت حضرت عباس (ع)داشتن بصیرت نافذ می باشد. .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع)افزود:اگر بخواهیم بصیرت را از لحاظ معنا و مفهوم  مورد بررسی قرار دهیم به صورت خلاصه یعنی کسی که بتواند حوادث را به صورت درست مورد بررسی قرار دهد و حواسش جمع باشد و مورد فریب دشمنان واقع نشود.

حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور تصریح نمود:امام حسین(ع) از توان و امکانات جهت دعوت همه احزاب و قبیله ها استفاده نمود و جای برای بهانه هیچ کس قرار نداد و حتی وقتی در روز عاشورا همه  اصحاب به شهادت رسیده بودنندباز برای لشکر یزید شروع به سخنرانی و خطبه نمود و از هیچ تلاش برای مشخص نمودن راه مستقیم دریغ ننمود.
وی ادامه داد: امام حسین(ع) از هیچ تلاشی برای وظیفه ذاتی خود جهت ابلاغ دین دریغ ننمود و همه زندگی خود را در راه اسلام فدا نمود و این چنین شده که برای همه قرن ها و عصرها مایع عبرت می باشد.
این مقام مسئول تاکید داشت:امروز اگر فاقد بصیرت باشیم و عمل به دستورات ولایت فقیه نداشته باشیم بازی را باخته ایم چرا که وصیت شهداست که دست از حمایت ولایت فقیه برندارید.
برچسب ها: سیاسی ، دینی ، فرهنگی ، اجتماعی
نظرات بینندگان