کد خبر: ۱۴۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس:

برخی جریانات سیاسی به دنبال ناراضی کردن مردم هستند

جلال رشیدی گفت: به نظر می‌رسد که برخی از جریانات سیاسی به دنبال ناراضی کردن مردم هستند و شاید این حرکت نمایندگان که در دورترین نقاط به میان مردم می‌روند نقشه‌های منافقین داخلی را نقشه برآب کرده است.
  جلال رشیدی به هجمه‌ها علیه مجلس انقلابی پس از سفرهای استانی نمایندگان اشاره کرد و گفت: هر زمانی که مشاهده شد افرادی همچون آقای آشنا علیه مجلس داد و هوار می‌کشند؛ یعنی مجلس به درستی کار خود را انجام داده است.
 
وی در ادامه افزود: وقتی که این‌ها شعارهایی را علیه مجلس سر می‌دهند دلیل این نیز مشخص بوده؛ چرا که 7 سال مسئولیت اجرایی داشتند و کاری برای مردم نکردند پس چنین اقداماتی از سوی نمایندگان را پوپولیستی جلوه می‌دهند.
 
نماینده مردم مرودشت به تخریب مجلس از سوی برخی از افراد و جریانات سیاسی اشاره و تاکید کرد: این افراد وقتی مشاهده می‌کنند که مجلس انقلابی به دنبال پیگیری و رفع مشکلات در استان‌های مختلف هستند؛ مشخصا دوست ندارند که این اتفاق بیفتد زیرا با اقدامات نمایندگان انقلابی عملکرد 7 ساله "هیچ" دولتمردان به زیر صفر می‌رود و به ضررشان تمام می‌شود؛ بالاخره مردم عملکرد سه ماهه نمایندگان را با دولتمردان که 7 سال در منصب اجرایی هستند مقایسه می‌کنند و ملاحظه خواهند کرد که نمایندگان در این مدت کوتاه به دنبال رفع مشکلات هستند.
 
وی تصریح کرد: اتفاقا؛ اگر صدای این جریانات سیاسی علیه مجلس بلند نشود جای تعجب دارد در ضمن ارتباط مجلس انقلابی با مردم به نحو شایسته‌ای شکل گرفته و امیدواریم با روی کارآمدن دولت جوان حزب‌اللهی که علاج مشکلات هم بوده ادامه داشته باشد.

نظرات بینندگان