کد خبر: ۱۴۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس خبرداد:

اجرای بیش از ۷ هزاربرنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان فارس

سرهنگ کوشکی از اجرای بیش از ۷ هزار برنامه به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
 سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی گفت: به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس بیش از ۷ هزار برنامه توسط نیرو‌های نظامی و انتظامی، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرای با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی در سطح استان برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه برنامه ریزی لازم در جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان صورت گرفته است، اظهارداشت: در سطح استان بیش از ۷ هزار برنامه در ایام بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس صورت گرفته است که ۴ هزار ۵۰۰ تا از برنامه‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ کوشکی با ارایه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای شروع برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی از ابتداس سال ۹۹ پرداختند و بیان داشتند: یکی از بزرگترین کار‌های صورت گرفته در استان برپایی نمایشگاه دایمی دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان است که هدف آن انتقال فرهنگ و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوانان دانشجویان و دانش آموزان است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با صداوسیمای مرکز فارس ۱۱ شب برنامه زنده تلویزیونی به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس تهیه و پخش خواهد شد.

او دیگر برنامه کلان این ایام را چاپ کتاب‌های حوزه دفاع مقدس دانست و افزود: در نظر داریم تا پایان سال صد جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس تهیه و چاکنیم که تعدادی از این کتاب‌ها تاکنون تهیه شده که در هفته دفاع مقدس از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

نظرات بینندگان