کد خبر: ۱۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰

گزارش كامل فيلم‌هاي تلويزيون در عيد سعيد فطر و آخر هفته

به گزارش خبرگزاري فارس، فیلم­­های سینمایی­ و تلویزیونی آغاز سحر، سه شنبه، آخرین روز ماه، کودک و روباه، كه به تردید می‌گذرد، طلا و مس، نبرد واترلو، جایی برای بودن، کانتینتال، فیلمی بدون اسلحه، دست‌ها بالا، غلط انداز، بی‌قید و شرط، آفتاب پرست حمله می‌کند، يوگا خرسه، راه شیری، دربست تا بهشت، به رنگ باران، دو برادر، من کی هستم، مسابقه بزرگ، آخرین دشمن 1، پل، ووچی، کلید ازدواج، آخرین دشمن 2، اراده قوی، اسپارتاکوس، دو نخاله فراری، آخرین دشمن 3، خارج از قانون، جین ایر، تماس، نامحدود، رفیق فابریک، کوچولوی خیال پرداز، کبری0011، آقا و خانم شگفت انگیز، جایی در قلب من، ایکی سلطان، بازگشت شیرین و به دام افتاده روزهاي سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مصادف با عید سعید فطر از شبکه‌­های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می­شود.
 
**«آغاز سحر»
فیلم سینمایی «آغاز سحر»، سه‌شنبه 8 شهریور ماه ساعت 16 از شبکـه یک سیما پخش می­شود.
دو مجرم سابقه‌دار به نام ادرین و ورنر که هر کدام مهارت زیادی در تیراندازی دارند، از سوی مردی به نام رادمن که برای مافیای کشور مجارستان کار می‌کند، استخدام می­شوند تا در بوداپست ماموریتی ویژه انجام دهند.
ریچارد بری و سید تاکموی در فیلم سینمایی «آغـاز سحـر» ساخته الکساندر آرکادی محصول مشترک سال 2002 فرانسه و آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.
 
**«سه‌شنبه»
فیلم سینمایی «سه‌شنبه» به کارگردانی ساشا بنت، محصول سال 2008 کشور انگلیس چهارشنبه 9 شهریور ماه ساعت 16 از شبکه­ یک سیما روی آنتن می‌رود.
فیلم سینمایی «سه شنبه» با بازی فلیپ گلنیسترو جان سیم داستان سرقت از یک بانک در یک روز مشخص (سه شنبه) توسط سه گروه دزد مختلف شامل چهار مرد که به کابوی معروفند، دو تحویلدار بانک و مردی به نام و معروف که نقشه‌های آنها به علت دزدی در روز سه شنبه که بین آنها مشترک است،درست از کار در نمی‌آید.
فیلم سینمایی «سه‌شنبه» صبح جمعه 11 شهریور ساعت 9 صبح بازپخش می‌شود.
 
**«آخرين روز ماه»
فیلم تلویزیونی «آخرین روز ماه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی مهدی گلی‌زاده 15 دقیقه بامداد روز پنجشنبه 10 شهریورماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
بهروز مردی کلاش است و یک باره دچار حادثه عجیب و غریبی می‌شود. او پیوسته در زمان حال گرفتار است. بهروز از پدر زنش 50 میلیون تومان پول می‌خواهد تا طلب خود را به طلبکاران بپردازد. همسرش با مادر خود هماهنگ می‌کند و پدر زن موافقت می‌کند تا این پول را بپردازد.
امیر جعفری، ریما رامین‌فر و شهره سلطانی در فیلم تلویزیونی «آخرین روز ماه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
**«كودك و روباه»
فیلم تلویزیونی «کودک و روباه» به کارگردانی لوک جیک پنجشنبه 10 شهریورماه ساعت 10:30 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در یکی از روستاهای شمال فرانسه کودکی هنگام بازگشت از مدرسه به یک روباه برمی‌خورد. روباه می‌گریزد، اما کودک درصدد بر می‌آید تا با او دوست شود.
 
**«كه به ترديد مي‌گذرد»
فیلم تلویزیونی «که به تردید می‌گذرد» به کارگردانی فربد شکرایی و تهیه‌کنندگی علیرضا خطیبی، پنجشنبه 10شهریور ماه ساعت 16 از شبكه یک سیما روی آنتن می‌رود.
مسعود 65 ساله مردی است که به بیماری آلزایمر دچار شده است. در کنار این بیماری که مشکلات زیادی را برای او به ارمغان آورد. دچار نوعي اختلالات خوابی نيز شده است و او به طور مرتب دختر بچه کوچکی را در خواب می‌بیند که قصد گفتن حرفی به او دارد.
محسن قاضی مرادی و مهوش افشار پناه در فیلم تلویزیونی «که به تردید می‌گذرد» نقش آفرینی کرده‌اند.
 
**«طلا و مس»
فیلم سینمایی «طلا و مس» پنجشنبه 10 شهریور ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
درخلاصه داستان این فیلم آمده: سید رضا طلبه ای است که به تازگی همراه خانواده اش به تهران آمده تا تحصیلاتش را تکمیل کند.او متوجه می‌شود که همسرش به بیماری خاصی مبتلا شده است و مجبور مي‌شود برای تامین هزینه‌های درمان همسرش، هم کارهای مربوط به خانه‌داری و بچه‌داری را به عهده بگیرد و هم با بافت قالی ناتمامی را که همسرش مشغول بافت آن بوده را ادامه دهد.
بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر دولتشاهی، رضا رادمنش و جواد عزتی در فیلم سینمایی «طلا و مس» به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدي به ایفای نقش پرداختند.

**«نبرد واترلو»
فیلم سینمایی «نبرد واترلو» ساخته سرگئی بوندار چوک جمعه 11شهریور ماه ساعت 1 بامداد از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
این فیلم، شرح نبرد واترلو است که طی آن، نیروهای ناپلئون در مقابل نیروهای انگلیسی، در محلی به همین نام شکست خوردند. داستان، از زمان آزاد شدن ناپلئون از زندان و به دست گرفتن قدرت در فرانسه آغاز می‌شود و سپس به نبرد معروف واترلو می‌رسد. در این نبرد، نیروهای انگلیسی به سرکردگی «ولینگتون» در ابتدا، از ناپليون شکست می‌خوردند ولی با پشتیبانی نیروهای پروسی به فرماندهی بلوخر موفق می‌شوند ناپلئون را شکست دهند.
فیلم سینمایی «نبرد واترلو» با بازی بازیگرانی چون ادا ستگر، اورسون ولزو اچ . ا.ال کریگ محصول مشترک ایتالیا و روسیه سال 1970 است.

**«جايي براي بودن»
فیلم تلویزیونی «جایی برای بودن»، جمعه 11 شهریور ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
این فیلم قصه زنی را روایت می‌کند که در گذشته در زمان جنگ تحمیلی پزشک بوده و با همسر و تنها پسرش در تهران زندگی می‌کرده است. همسرش در زمان بمب باران‌ها و جنگ تمایل به خروج از ایران را داشته، اما او راضی به این امر نبوده است. یک روز خانم دکتر ماهرخ به محل کار خود می‌رود. همسرش کودک دوساله را برداشته و قصد خروج و فرار از ایران می‌کند.
ژاله صامتی، رامین راستاد و لیلا باستانی در فیلم تلویزیونی «جایی برای بودن» به کارگردانی  بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی پژمان لشگری‌پور بازي کرده‌اند.

**«کانتینتال، فیلمی بدون اسلحه»
ساعت 30 دقیقه بامداد روز سه‌شنبه 8 شهریور ماه فیلم سینمایی «کانتینتال، فیلمی بدون اسلحه» در قالب برنامه «سینما مهتاب» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
فیلم سینمایی «کانتینتال، فیلمی بدون اسلحه» داستان زندگی چند انسانِ مختلف در شرایط زمانی مشابه است که در برخي موارد با يکديگر تلاقي می‌کنند. مردی که در پایان سنینِ جوانی خود به سر می‌برد، به خاطر رهایی از زندگی روزمره و شغل یکنواختش، تصمیم می‌گیرد، مدّتی به عنوان بازاریاب بیمه فعّالیت کند. او به همین نیت، به شهر ديگري سفر کرده در آنجا سعی می‌کند برای بیمه عمر شرکتش مشتریانی جذب کند. اما در این کار توفيق چندانی نیافته و پس از مدتي به شهر خود و نزد خانواده‌اش باز مي‌گردد.
فیلم سینمایی «کانتینتال، فیلمی بدون اسلحه» محصول سال 2007 کانادا به کارگردانی استفان لاف لور و تهیه کنندگی لوس دری ساخته شده است.

**«دست‌ها بالا»
سه‌شنبه 8 شهریور ماه ساعت 14:30 فیلم سینمایی «دست‌ها بالا» به کارگردانی فریدون حسن‌پور، در قالب برنامه «سینما مهتاب» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در این فیلم تعدادی پسر بچه با شیطنت‌های خود، بزرگ‌ترها را اذیت کرده ولی به خاطر بروز حادثه‌ای متوجه می‌شوند كه...

**«غلط انداز»
چهارشنبه 9شهریور ماه ساعت 17:30 فیلم سینمایی «غلط انداز» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
آتش اشک ریز جوانی است که در محدوده جنوب شهر تهران به همراه عمه پیرش اق بی بی که از بچگي به خاطر نداشتن فرزند او را بزرگ کرده زندگی می‌کند. آتش به دلیل فراهم کردن جهیزیه برای خواهر زاده‌اش مجبور به کشیدن چک شده است، اما توان پرداخت آخرین چک را ندارد و به هرکس که می‌تواند رو می‌زند، ولی فایده‌ای ندارد. حتی محسن خطی که نزدیک‌ترین دوست او است کاری برایش انجام نمی‌دهد و احتمال به وجود آمدن دردسر برایش زیاد است.
رامین راستاد، امیرحسین صدیق، شهرام عبدلی، صبا کمالی و حليمه سعیدی در فیلم سینمایی «غلط انداز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدتقی راوندی ایفای نقش کرده‌ا‌ند.

**«بي‌قيد و شرط»
ساعت 30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه 10شهریور ماه فیلم سینمایی « بی‌قید و شرط» به کارگردانی اسکات هیکس و تهیه‌کنندگی سرجیو آگوئرو، محصول 2007 استرالیا و آمریکا بر روی آنتن شبکه دو سیما می‌‌رود.
فیلم سینمایی «بی‌قید و شرط» در مورد زندگی یک سرآشپز زن است، او در يک رستوران بزرگ مشغول به کار است و از این طریق امرار معاش می‌كند. او در کارش موفق و صاحب سبک و روش خاصی است در همين شرایط مطلع می‌شود که خواهرش در یک تصادف کشته شده و او مجبور مي‌شود خواهرزاده خود را از این پس نگه دارد. این موضوع باعث مختل شدن نظم زندگی او می‌شود. حالا او مجبور است یک شیوه جدید برای زندگی خود در پیش گیرد و تعهدات یک مادر را در زندگی مجردی خود رعایت كند و همین مسئله عامل مرخصی‌های اجباری و ناخواسته می‌شود.

**«آفتاب پرست حمله مي‌كند»
فیلم سینمایی «آفتاب پرست حمله می‌کند» به کارگردانی هنریگ جرسونو تهیه‌کنندگی چریستر اِبراهامسن، پنجشنبه 10 شهریور ماه ساعت17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. داستان فیلم سینمایی«آفتاب پرست حمله می‌کند» درباره ماجراهای میان رئیس پلیس شهری کوچک با تبهکاری سابقه‌دار است. رئیس پلیس شهر سالها پیش تبهکاری را دستگير مي‌کند. این تبهکار در تغییر چهره دادن بسیار موفق است. از این رو پلیس به سختی می‌تواند او را دستگیر کند. بعد از آنکه رئیس پلیس او را دستگير مي‌کند و به 20 سال زندان محکوم می‌شود؛ این تبهکار تصمیم می‌گیرد؛ با رئیس پلیس این قضیه را تلافی کند. از طرفی در این شهر کوچک که وال بی نام دارد؛ افسانه‌ای معروف وجود دارد.
فیلم سینمایی «آفتاب‌پرست حمله می‌کند» با بازی ماتیلدا گراهن محصول سال 2008 کشور سوئد است.

**«يوگي خرسه»
فیلم سینمایی «یوگی خرسه» جمعه 11شهریور ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
داستان در مورد آقای اسمیت رنجر نگهبان پارک جلی إستون است، در این پارک، یوگی و دوستش بوبو که دو خرس هستند زندگی می‌کنند، یوگی و بوبو معمولا سبد غذای کسانی را که از پارک دیدن می‌کنند می‌دزدند و اسمیت بارها این دو خرس را از انجام این عمل منع کرده است، ولی یوگی دائم در حال اختراع انواع وسایل دزدی سبد غذا است.
تام کاوانا، تی جی میلرو ناتان کردری در فیلم سینمایی «یوگی خرسه» به کارگردانی اریک برویگ بازی کرده‌اند.

**«راه شيري»
فیلم تلویزیونی «راه شیری» جمعه 11شهریور ماه ساعت 19 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بازی بیتا فرهی، نعمت الله اسدالهی، بهزاد خداویسی، هادی اسکندری درباره شیری است که عده‌ای می‌خواهند آن را از چنگ مردی درآورند و با هدیه دادن آن به یکی از شیوخ عرب، کار و تجارت خود را رونق بدهند. مردی معروف به پهلوان بعد از بی‌کار شدن از کار در يک سیرک، بوسیله شیری که از آن سیرک به او رسیده زندگی خود را می‌گذراند. برادر همسر این مرد به همراه دو تن از دوستانش سعی دارند تا این شير را از پهلوان خریداری کنند و با هدیه دادن آن به یکی از شيوخ عرب، واردات سنگ پای الکترونیکی را در انحصار خود بگیرند.
فیلم تلویزیونی «راه شیری» به کارگردانی فرزين مهدي‌پور و تهیه‌کنندگی مجتبی شاهسوند از توليدات سال 89 مرکزسیما فیلم است.

**«دربست تا بهشت»
فیلم تلویزیونی «دربست تا بهشت» ساعت 23 جمعه 11شهریور ماه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید: عزیز جوانی است که به تازگی با قرض گرفتن و پول نزول اقدام به تهیه یک ماشین قسطی كرده است، اما هر روز بر مشکلاتش افزوده می‌شود. مریم همسر عزیز مضاف بر این که در آستانه فارغ شدن است، با سعه صدر خود سعی دارد مشکلات عزیز را کم کند. اما عزیز با فروش طلاهای همسرش که برای دوران زایمان و مخارج بیمارستان به وی داده اقدام به خرید لاستیک‌های دور سفید برای ماشینش می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا مریم از منزل عزیز برود و او تنها بماند. مشکلات، عزیز را به ستوه می‌آورد و او دست به دامن خدا شده و توبه می‌کند.
مجيد ياسر، جعفر دهقان، عنايت بخشي، پرديس افكاري، پانته مهدي‌نيا، كاظم افرندنيا، زهره صفوي و داود اسدي در فیلم تلویزیونی «دربست تا بهشت» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مسعود اطیابی و مهرزاد نبات چیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

** «به رنگ باران»
فیلم تلویزیونی «به رنگ باران» به کارگردانی سیدمجید موسوی و به تهیه‌کنندگی امان الله پیشنماززاده، سه‌شنبه 8 شهریور ماه ساعت 20:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
عزیزالله طلبه جوانی که بعد از ملبس شدن به لباس روحانیت راهی روستای خود برای انجام پاره‌ای کارهای شخصی می‌شود. امادر بدو ورود شرایط  خاصی برایش اتفاق می‌افتد.
فیلم تلویزیونی «به رنگ باران» با نقش آفرینی حمید ابراهیمی و اسماعیل خلج ساخته شده است.

**«دو برادر»
فیلم تلویزیونی «دو برادر»، سه‌شنبه 8 شهریور ماه ساعت 23:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
دو برادر که یکی از آنها مسئولیت کارخانه شیر پدرش را به عهده گرفته و دیگری که رحمت نام دارد، رابطه خوبی با برادرش که نصرت نام دارد ندارد. پدر آنها را که در خانه سالمندان بود می‌دزدند، خواهرزاده آنها از خارج برای پیگیری این جريان به ایران می‌آید.
فیلم تلویزیونی «دو برادر» با نقش آفرینی بهنوش بختیاری و خشایار راد به کارگردانی محسن منشی‌زاده ساخته شده است.

**«من كي هستم»
فیلم سینمایی «من کی هستم» به کارگردانی بنی چن، محصول سال 1998 کشور هنگ کنگ با بازی جکی چان، میشل فورد و آوه نلسون، چهارشنبه 9 شهریور ماه ساعت 9:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
یک مامور مخفی پس از سقوط از هلی کوپتر، حافظه خود را از دست می‌دهد. پس از مدتی تحت تعقیب گروهی دیگر قرار می‌گیرد. بدون آنکه به یاد بیاورد که دلیل این کار چیست.

**«مسابقه بزرگ»
فیلم سینمایی «مسابقه بزرگ» به کارگردانی بلاک ادواردس، محصول سال 1965کشور آمریکا با بازی تونی کورتیس و ناتالی وود، چهارشنبه 9 شهریور ماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
زن جوان و زیبایی به نام مگی تصمیم می‌گیرد تا به عنوان اولین زن در مسابقه رانندگی که از نیویورک تا پاریس است، شرکت کند. او با اجبار خود را به یکی از روزنامه‌های شهر تحمیل می‌کند و قرار است که اتفاقات مسابقه را ثبت کند. این مسابقه به فروش ماشین‌ها هم کمک می‌کند.

**«آخرين دشمن 1»
فیلم سینمایی «آخرین دشمن 1»، چهارشنبه 9 شهریور ماه ساعت 14:45 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
استیون برای خاکسپاری برادرش مایکل از چین به لندن باز می‌گردد و در منزل استیون که یک زن بیمار و در کما است متوجه می‌شود که برادرش درگیر یک مسئله محرمانه‌ای شده است.
بندیکت کومبرباچ و اناماریا ماریکو در فیلم سینمایی «آخرین دشمن 1» محصول سال 2008 کشور انگلستان به کارگردانی جان بی مک دونالد بازی کرده‌اند.

**«پل»
فیلم سینمایی «پل» به کارگردانی گرگ موتولا با بازی سیمون پگ و نیک فروست، چهارشنبه 9 شهریور ماه ساعت 20:15 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
در این فیلم محصول 2011 کشورهای آمریکا و انگلستان می‌بینیم: دو دوست که برای سیاحت به غرب آمده‌اند، تصمیم می‌گیرند با یک کاروان به سر تا سر سرزمین غربی سفر کنند. آنها در راه سفر به یک موجود فضایی بر می‌خورند، آنها در ابتدا از دیدن موجود فضایی وحشت می‌کنند، ولی رفته رفته درمی‌یابند که موجود فضایی که پل نام دارد، بسیار خونگرم و اجتماعی است و در کنار او به آنها خوش می‌گذرد.

**«ووچي»
فیلم سینمایی «ووچی» به کارگردانی دونگ هون چوی، چهارشنبه 9 شهریور ماه ساعت 23:15 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
بر اساس افسانه‌ای کهن در اثر یک اشتباه دیوهای شرارت از بند رها شده به شکل انسان به زمین می‌آیند. نگهبان آنها با نواختن نی در یک روز پیش از موعد مقرر دچار اشتباه شده و چند جادوگر در پی یافتن دیوها و نابودی آنها هستند.

**«كليد ازدواج»
فیلم تلویزیونی «کلید ازدواج» به کارگردانی داود موثقی و تهیه‌کنندگی خسرو امیرصادقی پنجشنبه 10 شهریور ماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی علیرضا خمسه، نادر سلیمانی و فاطمه صامتی آمده: جوانی برای سیزدهمین بار به خواستگاری می‌رود. او که از دفعات مراجعه برای خواستگاری تجربیاتی اندوخته است سعی می‌کند با رفع همه اشتباهات گذشته و فراهم کردن امکانات لازم این بار موفق شود.

**«آخرين دشمن 2»
فیلم سینمایی «آخرین دشمن 2» به کارگردانی جان بی مک دونالد، پنجشنبه 10 شهریور ماه ساعت 14:45 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
همسر استیون النور به او می‌گوید دکتر و منشی خودکشی کرده‌اند اما استیون قبول نمی‌کند. زن بیماری که در اتاق استیون بوده مرده یا سیم با کمک همکارش او را دفن می‌کنند، ولی نیروهای اطلاعاتی او را پیدا و جسد را می‌سوزانند.

**«اراده قوي»
پنجشنبه 10 شهریور ماه ساعت 20:15 فیلم سینمایی «اراده قوی» از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بازی جف بریدجیس و مت دیمون در مورد متی دختر تاجری است که خبردار می‌شود پدرش در اثر خیانت کارگرش کشته شده. او با استخدام یک کلانتر سعی می‌کند تا چینی که قاتل پدرش است را پیدا کند و از او انتقام بگیرد.
فیلم سینمایی «اراده قوی» محصول سال2010 کشور آمریکا به کارگردانی ادهان کوان ساخته شده است.

**«اسپارتاكوس»
فیلم سینمایی «اسپارتاکوس» به کارگردانی استنلی کوبریک پنجشنبه 10شهریور ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
اسپارتاکوس، برده متولد و بزرگ شده است، پس از هفته‌ها آموزش برای مبارزه به سبک گلادیاتورها، بوسیله مربی گلادیاتورها به فروش می‌رسد. اسپارتاکوس منجر به شورش بردگان دیگر علیه ظلم و ستم و برده‌داری می‌شود. به همین ترتیب برده‌ها شهر به شهر حرکت می‌کنند و لشکری از برده‌های فراری تحت رهبری اسپارتاکوس تشکیل می‌شود.

**«دو نخاله فراري»
فیلم سینمایی «دو نخاله فراری» جمعه 11شهریور ماه ساعت 11:15از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
«دو نخاله فراری» داستان وکیلی دست و پاچلفتی است که موکلش متهم به قتل و منتظر اجرای حکم اعدام است. زمانی که به دیدن او می‌رود، زندانیان شورش می‌کنند و موکلش بعد از زدن او، از زندان فرار می‌کند بنا بر این همه فکر می‌کنند که این وکیل بی‌دست و پا باعث فرار او شده است.
پیر ریچارد و ریکتورلئوکس در فیلم سینمایی «دو نخاله فراری» محصول سال 1978 کشور فرانسه به کارگردانی جرارد اری ایفای نقش کرده‌اند.

**«آخرين دشمن 3»
فیلم سینمایی «آخرین دشمن 3 » جمعه 11 شهریور ماه ساعت 14:45 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در فیلم سینمایی «آخرین دشمن 3» می‌بینیم: مایکل و استیون متوجه می‌شوند. واکسن‌ها حاوی یک ردیاب کوچک به اندازه یک قطره خون است که نیروهای امنیتی بصورت آزمایشی وارد خود افراد افغانی و پاکستانی کرده‌اند تا بتوانند روی آنها این آزمایش را انجام دهند و آنها را تحت کنترل بگیرند.

**«خارج از قانون»
فیلم سینمایی «خارج از قانون» به کارگردانی رشید بوشارپ، محصول سال 2010 کشور فرانسه، پنجشنبه 10 شهریور ساعت 9 صبح از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

**«جين اير»
فیلم سینمایی «جین ایر» به کارگردانی سوزانا وایت، محصول سال 2007 انگلستان، چهارشنبه 9شهریور ساعت 18 از شبکه چهار سیما پخش مي‌شود.
داستان فیلم با بازی روت ویلسون و تابی استفان روایت زندگی دختری است به نام جین ایر که دوران کودکی خود را در پرورشگاه می‌گذراند. در دوران جوانی خود در همان پرورشگاه به عنوان یکی از مسئولین مشغول به کار می‌شود تا اینکه نامه‌ای به دست او می‌رسد و از او برای معلم خانگی دختر بچه‌ای از خانواده اشراف‌زاده دعوت به عمل می‌آید.

**«تماس»
فیلم سینمایی «تماس»، پنجشنبه 10شهریور ساعت 18 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
الینور (الی) ارووی اختر شناسی که سال‌ها پیش پدرش را از دست داده است، نمی‌تواند بپذیرد که بشر در کهکشان‌ها تنهاست. او تحت تاثیر خاطره پدر خود به دانشگاه رفته و مدارج عالی علمی را کسب می‌کند.
فیلم سینمایی «تماس» به کارگردانی رابرت زمه کیس، محصول سال 1997آمریکا ساخته شده است.

**«نامحدود»
فیلم سینمایی «نا محدود» به کارگردانی نئیل برگر، محصول سال 2011 کشور آمریکا، جمعه 11 شهریور ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما4» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم سینمایی «نامحدود» با بازی بردلی کوپر، آنا فرای و رابرت دنیرو در مورد یک مرد معتاد و بی‌کار است که از همسرش جدا مي‌شود و همه او را ترک می‌کنند، یک روز به قصد قدم زدن در خیابان با یک آشنایی رو به رو می‌شود که برادر زن سابق او است و از او یک قرص می‌گیرد و برادر زن او می‌گوید این قرص این توان را به او می‌دهد که از100 درصد مغزش استفاده کند، در حالیکه در حالت عادی او از 30 درصد مغزش استفاده می‌کند.

**«رفيق فابريك»
چهارشنبه 9 شهریور ماه ساعت 13:30 فیلم تلویزیونی «رفیق فابریک» از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان فیلم از این قرار است که شاپور و صمد دو دوست خوب و صمیمی هستند که در فست فود آقای بهرامی کار می‌کنند. صمد در آشپزخانه مشغول است و شاپور هم غذاها را با موتور به مشتری‌ها می‌رساند. آقای بهرامی  بخاطر سوزاندن سوسیس‌ها قصد دارد صمد را که دانشجوی پزشکی است بیرون کند و شاپور هم به خاطر صمد وارد جر و بحث شده و بهرامی او را هم بیرون می‌کند. آنها به دنبال کار می‌گردند و در یک سرای سالمندان که خانم سلطانی آنجا را اداره می‌کند کار پیدا می‌کنند آنها برای اینکه با هم باشند دو نفرشان با یک حقوق در آنجا مشغول می‌شوند.
مهران غفوریان، رامین ناصر نصیر، سحر زکریا، سروش صحت و سعید پیردوست در فیلم تلویزیونی «رفیق فابریک» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی ابراهیم بهادری و محمد شایسته به ایفای نقش پرداخته‌اند.

**«كوچولوي خيال‌پرداز»
ساعت 9صبح روز پنجشنبه 10 شهریورماه فیلم سینمایی «کوچولوی خیال‌پرداز» به کارگردانی اسلیک انگمارک از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
پسرکی که او را با نام کوچولو صدا می‌زنند، همراه والدینش به یک خانه قدیمی می‌آیند. پدرکوچولو مدتی است که کار ثابتی ندارد و اوضاع اقتصادی خانواده به همین خاطر به هم ریخته است. پدر کوچولو مجبور شده است در این شرایط به کار موقت فروش لباس‌های دست دوم رو بیاورد که البته چندان در آن هم موفق نیست.
آدریان گرونویک، پتروس ای.کریستن سن و پرنیل سورنسن در فیلم سینمایی «کوچولوی خیال‌پرداز» محصول سال 2009 کشور نروژ بازی کرده‌اند.
فیلم سینمایی «کوچولوی خیال‌پرداز» صبح جمعه ساعت 9 صبح بازپخش می‌شود.

**«كبرا0011»
فیلم تلویزیونی «کبرا 0011» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی، چهارشنبه 9شهریور ساعت 21:45 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی مهران غفوریان می‌بینیم: دمیر و گریس در یک اتوبان در حال حرکت هستند که به آنها ماموریتی داده می‌شود. اما این دو به محض آغاز ماموریت دچار مشکلاتی می‌شوند.

**«آقا و خانم شگفت‌انگيز»
فیلم سینمایی «آقا و خانم شگفت‌انگیز» به کارگردانی وینسنت کک، محصول سال 2011 کشورهای هنگ کنگ و چین، پنجشنبه 10شهریور ساعت 13:30 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بازی لوئیس کوو ،ساندرا نگی کوان یو، چپمن تو و ون زانگ در مورد خانم خارق العاده زوجی هستند که هر دو قدرت بسیار زیاد و فوق طبیعی دارند و با استفاده از این نیرو به افراد ستمدیده کمک می‌کنند. آنان روزی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا با هم مبارزه کنند، اما به همدیگر علاقمند می‌شوند و ازدواج می‌کنند. همزمان با مراسم ازدواج تصمیم می‌گیرند تا دیگر هیچگاه از قدرت زیاد خود استفاده نکنند و همانند مردم عادی زندگی کنند.

**«جايي در قلب من»
فیلم سینمایی «جایی در قلب من» به کارگردانی رابرت بنتون، محصول سال 1984 آمریکا، جمعه 11شهریور ساعت13:30 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بازی سافی فیلد، لیندسی کروس و اد یوس از این قرار است که رویس اسپالدینگ، کلانتر قصددارد یک پسر بچه سیاه پوست را از روی ریل راه آهن دور کند که پسر بچه به طور اتفاقي به سوی رویس شلیک می‌کند و جراحت منجر به مرگ رویس می‌شود.

**«ايكي سلطان»
فیلم تلویزیونی «ایکی سلطان» به کارگردانی باقر پیران و تهیه‌کنندگی فرزین صالحی  چهارشنبه 9 شهریور ماه ساعت 23:30 از شبکه شما پخش می‌شود.
این فیلم درباره زن و مردي است که با یکدیگر اختلاف بسیاری دارند و نام هر دوی آن‌ها سلطان است و هیچ کدام حاضر نیستند اسم خود را تغییر دهند تا اینکه یک روز به دلیل مسئله‌ای برای آقا سلطان مشکلی پیش می‌آید. او همسرش «سلطان خانم» را طلاق می‌دهد و به تنهایی در دل کوه‌ها زندگی جدیدی آغاز می‌کند. یک روز متوجه می‌شود که آقا سيدرضا هم‌زمان با روز عید فطر توسط یاشار پسر عموی سلطان خانم به روستا دعوت شده است، در این هنگام آقا سلطان دچار سوء تفاهم می‌شود و فکر می‌کند سلطان خانم می‌خواهد با یاشار ازدواج کند.
هاشم چاوشی، فاطمه شکری و علیرضا تاج شهرستانی از بازيگران اصلی فیلم تلویزیونی « ایکی سلطان» محصول صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی هستند.
 
**«بازگشت شيرين»
فیلم تلویزیونی «بازگشت شیرین» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه‌کنندگی حسن روستایی پنجشنبه10 شهریور ساعت 23:45 از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی امیرحسین رستمی آمده: خانواده جوانی که از ياسوج به تهران مهاجرت کرده بودند با گذشت چهار سال هنوز به شرایط تهران خو نگرفته بودند، توسط صاحب خانه، جواب می‌شوند تا دنبال منزلی دیگر باشند، اما از آنجا که اوضاع مالی آن‌ها و شرایط سخت اجاره خانه در تهران بسیار دشوار بود سعی می‌کنند، صاحب خانه را راضی کنند که باز هم در همان خانه بمانند.

**«به دام افتاده»
فیلم تلویزیونی «به دام افتاده» جمعه 11شهریور ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود.
برات اصلانی به همراه برادر زنش ناصر مغازه و نیز یک ماشین سيار به کار کليدسازي و نصب دزدگير سيستم‌های امنیتی مشغولند. برات در زندان است بواسطه یادآوری خاطراتش مشخص می‌شود که یکی از مشتريان وانمود کرده که بیمار است و از تبعات بیماریش فراموشی است و خانواده‌اش از بيماري او سوء استفاده می‌کنند.
مجید یاسر، عباس جمشیدی و بهار ذوالفقاري در فیلم تلویزیونی «به دام افتاده» به کارگردانی سعید کاشفی و تهیه‌کنندگی سعید مرادی بازی کرده‌اند.

نظرات بینندگان