کد خبر: ۱۴۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
مدیر کل ورزش و جوانان فارس :

تمدید مهلت ثبت نام و دريافت تسهيلات باشگاه داران و مربيان متضرر از کرونا

حاجی زاده از تمدید مهلت دریافت تسهیلات و حمایت از موسسان،مربیان ومدیران باشگاههای ورزشی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تا پایان شهریور ماه جاری خبر داد.
به گزارش شیرازه، عباس حاجی زاده با اعلام این خبر افزود : حمایت از موسسان ، مربیان ومدیران باشگاههای ورزشی در سطح استان فارس با توجه به متضرر شدن باشگاههای ورزشی بعلت شیوع بیماری کرونا در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
حاجی زاده عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده و انعقاد قرار داد فی مابین اداره کل ورزش وجوانان استان فارس و بانک قرض الحسنه مهر ایران طرح خرید اعتباری واقساطی کالا بانک مهر ایران جهت موسسان،مربیان ومدیران باشگاهها با اعطای تسهیلات حد اکثر 200 میلیون ریال بصورت اقساطی در بازه های زمانی 6،9،و12 ماهه با بهره 4 درصد از پذیرندگان مذکور کالا وخدمات بر اساس طرح با توجه به دستوالعمل پرداخت خواهد شد .
حاجی زاده با بیان تمدید مهلت ثبت نام مربیان و مدیران وموسسان باشگاههای ورزشی جهت دریافت تسهیلات وزارت ورزش و جوانان افزود : تاکنون 484 باشگاه ورزشی با ثبت نام در پورتال وزارت ورزش و جوانان سامانه کارا اقدام نمودند که 192باشگاه تاکنون تسهیلات مجموعا به مبلغ 20 میلیارد و 580 میلیون ریال دریافت کرده اند .
مدیر کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد : طبق روال گذشته باشگاه هایی که کارکنان خود را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دادند می توانند با مراجعه به سایت وزارت ورزش به نشانی www.msy.gov.ir/club و ثبت نام در سامانه کارا به ازای هر فرد تا سقف 16 میلیون تومان با سود 12 درصد و بازپرداخت 24 ماهه تسهیلات دریافت کنند.
حاجی زاده با اشاره به طرح اعطای وام به شاغلین و مربیان فاقد بیمه تامین اجتماعی نیز گفت :پرسنل باشگاه ورزشی فاقد بیمه تامین اجتماعی نیز می توانند با مراجعه به پورتال وزارت ورزش و ثبت نام در سامانه کارا از این تسهیلات بهره مند شوند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان