کد خبر: ۱۴۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

55 برنامه هفته دفاع مقدس در فیروزآباد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد از برگزاری 55 برنامه مختلف در این شهرستان در هفته دفاع مقدس با رعایت پرتکل های بهداشتی خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا: محمدرسول رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه امسال در هفته دفاع مقدس 55 برنامه در شهرستان فیروزآباد برگزار می‌شود، افزود: این برنامه‌ها شامل فرهنگی، رزمی، هنری و ورزشی است.

فرمانده سپاه فیروزآباد به آغاز هفته دفاع مقدس در 31 شهریور اشاره کرد و ادامه داد : نخستین برنامه هفته دفاع مقدس برگزاری همایش بزرگ نمایش اقتدار و سلحشوری ویژه ۳۱ شهریور ساعت ۸ در خیابان شهید قاسم سلیمانی با حضور گسترده مردم و بسیجیان برگزار می‌شود. 

وی اضافه کرد: در این روز نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان با برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح را همزمان با سراسر کشور به نمایش می‌گذارند.

این مقام نظامی در فیروزآباد برگزاری یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد و ابراز داشت: یادواره شهدای فیروزآباد و بخش میمند با حضور سردار احمدیان در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد به ویزیت رایگان مردم در مراکز درمانی اشاره کرد و بیان داشت : با هماهنگی‌های صورت گرفته تیم پزشکان متخصص از بهداشت و درمان یک روز به صورت رایگان در نقاط مختلف بیماران را در شهرستان ویزیت خواهند کرد.

سرهنگ رضایی برنامه های اقتصادی این ناحیه  را در هفته دفاع مقدس در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی، کمک های معیشتی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا حوزه ها و پایگاه های این ناحیه بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار نیازمند در  این شهرستان شناسایی کرده که نیاز به کمک مومنانه دارند و از این بین به بیش از ۴ هزار نفر از این افراد کمک های مومنانه از طریق حوزه پایگاه‌ها اهدا شده است.

رضایی ابراز داشت : در این هفته همچنین با حضور مسئولان شهرستان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از 40 خانواده‌های شهدا سرکشی و از نزدیک مشکلات آنها بررسی خواهد شد.

فرمانده سپاه فیروزآباد نواختن زنگ ایثار و شجاعت را یادآور شد و افزود : در هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان فیروزآباد نواخته خواهد شد.

 وی با تاکید بر اینکه اولویت این نهاد در برنامه ها سلامت مردم این شهرستان است گفت: قرارگاه زیستی این ناحیه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون فعال بوده و نسبت به ضدعفونی مکان ها و معابر عمومی اقدامات خوبی را انجام داده است که در ایام هفته دفاع مقدس هم قرارگاه پدافند زیستی فعال خواهد و همه مراسمات این هفته را پوشش خواهند داد.
نظرات بینندگان