کد خبر: ۱۴۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

سند ۴ هزار و ۸۰۰ هکتار از زمین‌های باجگاه شیراز به نام دولت زده می‌شود

مدیر کل ثبت اسناد و املاک فارس گفت: به همت کارشناسان ثبت و تعامل مطلوب با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیراز شاهد تثبیت ۴ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی باجگاه شیراز طی ماه‌های گذشته بوده ایم.
 سید مهدی هاشمی در نشست معاون امور املاک و کاداستر و رؤسای ادارات املاک و کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس بر لزوم هم اندیشی در خصوص برنامه‌ها و سیاست‌های تحولی سازمان ثبت در مباحث املاک و کاداستر تاکید کرد و عملکرد و میزان نیل به اهداف مقرر واحد‌های تابعه ثبتی در سطح استان در حوزه‌های مختلف طی ماه‌های سپری شده از سال جاری را مورد بازبینی قرار داد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک فارس گفت: به همت کارشناسان ثبت و تعامل مطلوب با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیراز شاهد تثبیت ۴ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی باجگاه شیراز طی ماه‌های گذشته بوده ایم و مقررشده در هفته آتی سند این اراضی بنام دولت صادر و به اداره منابع طبیعی شیراز تسلیم شود.

هاشمی ابراز داشت: برنامه ما پیگیری و پیاده سازی مصوبات سازمانی به نحو احسن می‌باشد و ضروری است در این مسیر همه توان خود را به کار گیریم.

او با بررسی آمار عملکرد ادارات تابعه و با قدردانی از تلاش‌های صورت پذیرفته در زمینه تثبیت اراضی ملی و منابع طبیعی، نیل به این نتایج را ماحصل روحیه جهادی مجموعه‌های ثبتی استان دانست و تصریح کرد: با التفات به این که پیاده سازی و اجرای مطلوب طرح کاداستر لازمه تثبیت مالکیت‌ها و دفاع از حقوق ثبتی اشخاص است، بر همین اساس توجهات ویژه به این موضوع ضامن نیل به اهداف مندرج در قانون جامع حد نگار و حرکت در مسیر برنامه ششم توسعه خواهد بود.

هاشمی با اشاره به اینکه توجه به کیفیت و کمیت در انجام فرایند‌ها اصلی اساسی محسوب می‌شود، عنوان داشت: ارائه خدمات با کیفیت ضامن صیانت از حقوق مراجعین می‌باشد و بر همین اساس سرعت و دقت در انجام امور مردم را لازمه پیشبرد برنامه‌های سازمانی می‌دانیم.

او با اشاره به صدور سند قله "بل" شهرستان اقلید بنام دولت ابراز داشت: با اشراف به اینکه صدور اسناد این اراضی از مهم‌ترین راهکار‌ها در جلوگیری از تعدی افراد سودجو و فرصت طلب است حرکت خود در این راستا با محوریت دفاع از حقوق بیت المال را تداوم خواهیم بخشید.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس تلاش‌های شبانه روزی ادارات تابعه ثبتی این استان در جهت تثبیت اراضی ملی و منابع طبیعی طی ماه‌های سپری شده از سال را ماحصل تعامل مطلوب با ادارات منابع طبیعی عنوان داشت و از برنامه‌های این اداره کل در سرعت بخشی به صدور اسناد ملی و دولتی در صورت تداوم همکاری این ادارات و ارسال نقشه‌های مبتنی بر استاندارد‌های کاداستر و سامانه شمیم خبر داد.

او مستند سازی اراضی ملی را ضامن حفظ و حراست از این اراضی برشمرد و گفت: با اشراف به اینکه صدور اسناد این اراضی از مهم‌ترین راهکار‌ها در جلوگیری از تعدی افراد سودجو و فرصت طلب می‌باشد حرکت خود در این راستا با محوریت دفاع از حقوق بیت المال را تداوم خواهیم بخشید./ 
باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان