کد خبر: ۱۴۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹

اهدای 647 هزار بسته معیشتی به نیازمندان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

سردار بوعلی گفت: استان فارس در تحقق فرمان و مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد رزمایش و نهضت کمک مومنانه سرافراز بوده و درخشیده است.
به گزارش شیرازه، همایش بزرگ اقتدار بسیجیان جهش گام دومی های انقلاب با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر به میزبانی حوزه  مقاومت بسیج ۴  بلالحضرت بلال(ع) سپاه بقیه الله (عج) شیراز برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت مقام والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: برگزاری این برنامه باشکوه نشان از فهم، شعور و اقتدار جوانان بسیجی در عرصه های مختلف است که همواره در راه شهدا ثابت قدم هستند.
وی ادامه داد: خطه فارس همواره در طول تاریخ اثرگذار بوده و در عرصه های علمی، فرهنگی، معنوی، مذهب و بخصوص امور خیر و کمک به مردم عملکرد درخشانی داشته است و یکی از سندهای این عملکرد درخشان نیز تقدیم 15 هزار شهید والامقام است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه استان فارس در تحقق فرمان و مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد رزمایش و نهضت کمک مومنانه سرافراز بوده و درخشیده است، گفت: مردم و خیرین نیک اندیش فارس در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بیش از یک میلیون و سیصد هزار بسته معیشتی را به نیازمندان اهدا کردند.
سردار بوعلی ادامه داد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از عید قربان تاکنون بیش از ششصد و چهل و هفت هزار بسته معیشتی به نیازمندان استان اهدا شده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.
گفتنی است در این مراسم از خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل شد و فرمانده سپاه فجر از نمایشگاه توانمندی های حوزه چهار بسیج بلال سپاه بقیه الله (عج) شیراز بازدید کرد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان