کد خبر: ۱۴۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹

غلامحسین پیروانی در بیمارستان بستری شد/ آخرین وضعیت پیشکسوت فوتبال فارس

رییس سابق هیات فوتبال استان فارس گفت: پزشک معالج پیشکسوت فوتبال فارس ابراز امیدواری کرده است که دستگاه تنفس، امروز از غلامحسین پیروانی برداشته شود.
به گزارش شیرازه، غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال استان فارس و سرمربی سابق فجر شهید سپاسی شیراز که بدلیل جراحی داخلی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دنا بستری است تحت نظر پزشکان قرار دارد.

سید محمد آیت اللهی رییس سابق هیات فوتبال استان فارس و از دوستان غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هم اکنون وضعیت تنفسی مربی غلامحسین پیروانی بهتر شده و دکتر امیدوار پزشک معالج غلامحسین پیروانی به طور مرتب وضعیت او را تحت نظر دارد و ابراز امیدواری کرده است که تا آخر وقت امروز دستگاه تنفس نیز برداشته شود.

آیت اللهی اضافه کرد: تنها مشکلی که در حال حاضر وجود دارد از کار افتادن کلیه‌های آقای پیروانی است که از مردم خواهشمندم برای سلامتی این پیشکسوت ارزنده فوتبال استان فارس دعا کنند تا سلامتی خود را هر جه زودتر بدست آورند.

غلامحسین پیروانی در سال ۱۳۳۴ در شیراز به دنیا آمد و سابقه مربی گری در تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، برق شیراز، ابومسلم خراسان، صنعت نفت آبادان و تیم ملی امید ایران را در کارنامه دارد.

نظرات بینندگان