کد خبر: ۱۴۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

31 شهریور، وعده دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر انقلاب/ تجلیل و تکریم از 150 هزار رزمنده استان فارس

ویژه برنامه های به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان فارس تشریح شد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیر کل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: برای اولین بار بعد از دفاع مقدس فرمانده با سربازان خود به صورت تلویزیونی سخن خواهند گفت و بیش از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با تجمع در مکان های مشخص شده سخنان رهبر انقلاب را استماء خواهند کرد. ساعت 9 صبح روز دوشنبه ۳۱ شهریور در فارس یک صد و پنجاه هزار نفر در سراسر استان در برنامه ای که تحت عنوان تکریم ایثارگران است حضور پیدا خواهند کرد. امیدواریم بتوانیم مراسم خوب و فاخری را اجرا کنیم.
31 شهریور، وعده دیدار پیکسوتان دفاع مقدس با رهبر انقلاب/ تجلیل و تکریم از 150 هزار رزمنده استان فارس
وی تصریح کرد: در روز ۳۱ شهریور قبل از سخنرانی رهبر انقلاب، در تمامی شهرستان های فارس برنامه تکریم و تجلیل از ایثارگران و بخشی از رزمندگان مورد تکریم قرار خواهند گرفت. گفتگو تلویزیونی رهبر انقلاب توسط برنامه شاد نیز پوشش داده می شود. در بیش از ۷هزار نقطه در استان در پایگاه های مقاومت و مساجد  برنامه های با لحاظ شرایط های ابلاغی درخصوص مسائل بهداشتی اجرا خواهد شد. 

 وی با عنوان اینکه ۲۱ عنوان کتاب امسال رونمایی شده است ابراز داشت: ۳۰ عنوان جدید کتاب  در  حوزه هفته دفاع مقدس رونمایی می شود و 10 کتاب صوتی در دست تولید است. رویکرد ما این است که با تولید کتاب های صوتی دسترسی به آثار فاخر دفاع مقدس را آسان تر کنیم.
سرهنگ کوشکی ضمن تاکید بر تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: مسئولین محترم استانی از ایثارگران سرکشی خواهند کرد. افتخار داریم که با همت عالی در سیمای فارس، امسال کلید تولید سریال عباس دوران با هماهنگی ارتش را خواهیم زد. ۵ مستند تلویزیونی با تشریح زندگی سردار رودکی، سردار اسدی و امیر سیاری و تبیین نقش یگان های استان فارس در دفاع مقدس، چفیه و جبهه تولید می شود.

مدیرکل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس از پخش ویژه برنامه "حکایت فتح" خبر داد و افزود: برنامه حکایت فتح طی 14  شب از 28 شهریور ماه به صورت زنده از ساعت 21:10 به آنتن شبکه استان فارس می رود و این برنامه تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت.
31 شهریور، وعده دیدار پیکسوتان دفاع مقدس با رهبر انقلاب/ تجلیل و تکریم از 150 هزار رزمنده استان فارس
به گفته سرهنگ کوشکی، نشست کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس، انجام تبلیغات محیطی به ویژه در شهر شیراز، تولید موشن گرافیک، عکس موشته، فیلم کوتاه، برگزاری یادواره شهدا، نشست تخصصی با موضوع دفاع مقدس و پاسخ به شبهات، آلبوم صوتی از نوحه های دفاع مقدس مداحان استان فارس، نشست مشترک با قاری ها و مداحان برجسته، کلیپ ویژه عملیات کربلای ۵، تجلیل از زنان پیشکسوت دفاع مقدس (پرستاران و پشتیبانی جبهه)، تولید کلیپ نقش استان در دفاع مقدس، تولید کلیپ شهدای شاخص استان (۳۰ سردار شهید) از دیگر برنامه های اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان فارس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با تشریح دیگر اقدامات اظهار داشت: سعی کردیم که برنامه شبیه ساز عملیات های دفاع مقدس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نشود و فقط عملیات فتح المبین در شهر مرودشت با حضور سردار غیب پرور، سردار بوعلی و سردار اسدی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شبیه ساز خواهد شد.

 وی اضافه کرد: امسال مراسم تجلیل از مدافعان سلامت در استان فارس به نیابت از تلاش جامعه پزشکی و پرستاران در دوران دفاع مقدس برگزار می شود و نمایشگاه ادوات زرهی و دفاعی در انتهای هفته دفاع مقدس در زیر پل کابلی ولیعصر شیراز اجرا خواهد شد.

سرهنگ کوشکی در خصوص تکمیل باغ موزه دفاع مقدس فارس گفت: نیازمندی باغ موزه برابر برنامه سه ساله برای تملک مغازه ها و خانه های اطراف و تکمیل محیط، 180 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و اعلام نیازی که ما  به دکتر نوبخت داشته ایم۴۰ میلیارد تومان بوده است که 10 میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه واگذاری کرده اند و صرف محتوا آرایی باغ موزه خواهیم کرد. فاز اول باغ موزه را در سوم خرداد سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد‌.
انتهای پیام/


نظرات بینندگان