کد خبر: ۱۴۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
ابراهیم عزیزی:

رییس جمهور دست از شعار دادن و وعده های تو خالی بردارد/ روحانی باید پاسخگوی مردم باشد

نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه رییس جمهور باید دست از شعار دادن و وعده های تو خالی بردارد افزود: آقای روحانی هیچ هماهنگی با مجلس و قوه قضاییه ندارد و فقط ژست هماهنگی را می گیرد.
  ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان گفت: در حال حاضر، کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و متاسفانه دولت برنامه مشخص و مدونی برای مقابله با دشمن و سرو سامان دادن به مشکلات اقتصادی ندارد.
 
او بیان کرد: دولت باید دست از لجاجت و بی برنامگی و عدم هماهنگی بردارد تا مشکلات موجود کشور کمتر شود.
 
"عزیزی” با بیان اینکه مجلس به صورت جدی به دنبال تصویب طرح هایی برای حل مشکلات اقتصادی کشور است گفت: دولت هم‌ باید تن به کار دهد و با مجلس همکاری کند زیرا وظیفه ذاتی مجلس قانون گذاری و نظارت و وظیفه دولت اجرا است و نباید جای این دو عوض شود.
 
وی با انتقاد شدید از عدم نظارت دولت بر بازار و گرانی های افسار گسیخته تصریح کرد: دولت هیچ نظارتی بر بازار ندارد و برخورد با گران فروشی را کاملا رها کرده است. وزارت صنعت، معدن و تجارت که متولی کنترل بازار است چندین ماه است وزیر ندارد و با سرپرست اداره می شود و رییس جمهور باید در این خصوص پاسخگوی مردم باشد.
 
رییس کمیته امنیتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه اظهار داشت: ما در مجلس، تمامی تحولات کشور را با حساسیت رصد می کنیم و با جدیت جلوی تصمیم گیری های غلط مدیران دولتی که بخواهد موجب بی نظمی یا خدشه به امنیت کشور باشد را خواهیم گرفت.
 
وی اضافه کرد: حفظ امنیت کشور برای ما یک اصل است و در این زمینه با هیچ کسی ذره ای مسامحه نخواهیم داشت.
این نماینده مجلس در خصوص وضعیت بازار سرمایه نیز گفت: با تصمیماتی که اخیرا در مجلس گرفته شده، وضعیت بورس بهتر خواهد شد و ثبات به بازار سرمایه برمی گردد.

نظرات بینندگان