کد خبر: ۱۴۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
رحیمی مظفری مطرح کرد؛

آبرسانی با تانکر در برخی روستاهای سروستان/ عدم تکمیل سد کوار با گذشت ۲۸ سال از آغاز پروژه

نماینده سروستان در مجلس گفت: یکی از مشکلات مهم این منطقه اجرای سد کوار است که ۲۸ سال از آغاز آن می گذرد و هنوز تکمیل نشده است و هنوز آبرسانی به برخی روستاهای سروستان با تانکر انجام می شود.
عبدالعلی رحیمی مظفری؛ نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در خصوص مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: بزرگترین مشکلی که در حوزه انتخابیه داریم موضوع آب شرب است، برخی از مناطق و روستاهای این حوزه انتخابیه با نبود آب شرب روبرو بوده و با تانکر آبرسانی انجام می شود، در حالیکه فاصله این مناطق با سد حدود 40 کیلومتر است ولی باز این مناطق با بی آبی مواجه هستند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات این منطقه اجرای سد کوار می باشد که 28 سال است تکمیل نمیشود البته اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که می تواند آب رسانی در بخش شرب، صنعتی و کشاورزی دشت کوار را انجام دهد.

رحیمی مظفری افزود: از دیگر موضوعات مهم، پروژه انتقال آب از شیراز به سروستان  پس از گذشت 12 سال و طرح آبرسانی از سد درودزن به خرامه با گذشت 9 سال همچنان تکمیل نشده است.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از مشکلات موجود تعلل 10 ساله در انتقال کارخانه سیمان به خرامه است، با توجه به اینکه این کارخانه در وسط شهر شیراز قرار دارد و سهم زیادی از آلودگی هوای این شهر به همین دلیل است.

وی با بیان اینکه شهرستان های اطراف کلانشهرها متاسفانه از امکانات کمتری برخوردار هستند افزود: راه های ارتباطی از دیگر مسائل حائز اهمیت در این استان است، مناطقی که پس از جدا شدن از شیراز به شهرستان تبدیل شدند، متاسفانه از امکانات کمی برخوردارند زیرا عمده توجه روی شیراز است.

پایان پیام/


نظرات بینندگان