کد خبر: ۱۴۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

برپایی نخستین نمایشگاه عکس اخوان در شیراز

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نخستین نمایشگاه عکس اخوان با موضوع ایثار و شهادت در شیراز برپا شد.
به گزارش شیرازه، رضا جاویدی مدیر کانون بسیج رسانه شیراز اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال ایثار و فداکاری شهداء، نخستین نمایشگاه عکس اخوان در تالار حافظ شیراز برپا شد.

او افزود: این نمایشگاه با موضوع ایثار و شهادت تدارک دیده شده است و ۴۰ اثر از عکاسان خبری استان فارس در معرض دید عموم قرار گذاشته شده است.

جاویدی با بیان اینکه تاریخ‌نگاری، وقایع‌نگاری و مستندسازی دوران جنگ تحمیلی مرهون هنر عکاسی و عکاسانی است که پابه‌پای رزمندگان جبهه‌ها را درنوردیدند، ادامه داد: این نمایشگاه به یاد عکاس جاوید الاثر دوران مقدس کاظم اخوان برپا شده است.

مدیر کانون بسیج رسانه شیراز بیان کرد: این نمایشگاه حاوی ۴۰ تابلو عکس مربوط به یادواره شهداء، کاروان شهیدان بصیر، تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس، رژه نیروی مسلح استان و اردوی راهیان نور است.

او در پایان با بیان اینکه نمایشگاه عکس اخوان به همت سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان دایر شده است، تصریح کرد: آثار این نمایشگاه همچنین در مکان‌هایی از جمله ایستگاه مترو، مکان‌های نظامی و انتظامی استان، آرامگاه حافظیه و تعدادی از ادارات استان برپا و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان