کد خبر: ۱۴۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

واگذاری ۱۷۰۰ انشعاب رایگان گاز به مددجویان فارسی

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰۰ اشتراک رایگان گاز طبیعی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و ایثارگران استان واگذار شده است.
به گزارش شیرازه، حسینی با بیان این که واگذاری انشعاب رایگان در چارچوب اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه انجام شده است، افزود: شرکت گاز فارس تا کنون ۲۵ هزار اشتراک رایگان به مددجویان استان واگذار کرده است.

او، هزینه صرف شده برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به خانواده‌های مشمول این طرح در استان را ۵۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خدمات حمایتی شرکت گاز در راستای مسئولیت اجتماعی، محرومیت زدایی، توسعه متوازن انرژی و تکریم ارباب رجوع در شهر‌ها و روستا‌های استان انجام می‌شود.

حسینی ادامه داد: مددجویان نهاد‌های حمایتی در صورتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشده اند، می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به اداره گاز استان از امتیاز اشتراک گذاری بهره‌مند شده و کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۳۰ هزار مشترک از خدمات شرکت گاز فارس بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شیراز ، فارس ، گاز رسانی
نظرات بینندگان