کد خبر: ۱۴۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

مردم مراقب تبلیغات كذب برای اربعین باشند

مدیر حج و زیارت فارس با بیان اینكه امسال برنامه‌های جایگزینی برای مراسم پیاده‌روی اربعین پیش‌بینی شده است، به مردم هشدار داد تا نسبت به تبلیغات كذبی كه سوءاستفاده‌گران در این ایام می‌كنند، باشند.
به گزارش شیرازه، علی‌رضا زینلی، مدیرکل حج و زیارت فارس عصر دیروز، ۳۰ شهریورماه در جلسه ستاد اربعین استان گفت: در سال گذشته  ۲۲۵ هزار نفر از فارس به کشور عراق برای حضور در مراسم اربعین حسینی اعزام شدند.

وی افزود: در سال جاری با توجه به شرایط موجود تلاش کردیم تا اطلاع‌رسانی‌های لازم مبنی بر اینکه شرایط کرونایی اجازه برگزاری این مراسم همانند سال‌های قبل را نمی‌دهد، انجام دهیم.

زینلی بیان كرد: به ١٥٠ دفتر زیارتی استان اعلام کرده‌ایم که به‌صورت خوشه‌ای  اطلاعات درست و دقیق را به مردم برسانند، چرا که عده‌ای همیشه سوء استفاده و مردم را تشویق می‌کنند که باید جلوگیری کرد تا مشکلی در این باره ایجاد نشود لذا از مردم هم می‌خواهیم كه مراقب تبلیغات كذبی كه سوءاستفاده‌گران در این ایام می‌كنند، باشند.

مدیر حج و زیارت فارس با بیان اینکه اگرچه امسال مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی نداریم اما مردم خوبی داریم، گفت: برنامه‌هایی چون نوشتن مقاله، اربعین با خیرین و تداوم برنامه مساوات و ... برای اربعین امسال در دستور اجرا قرار گرفته است./ ایکنا فارس

انتهای پیام/

نظرات بینندگان