کد خبر: ۱۴۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

تشریح برنامه‌های تیپ ۳۷ زرهی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۳۷ زرهی در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این تیپ، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، مسابقات فرهنگی اعم از مقاله‌نویسی، شعر، عکس و غیره، مسابقات ورزشی و ... را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.
به گزارش شیرازه به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۳۷ زرهی  امروز، ۳۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به تمامی دلاورمردان و رزمندگان سلحشور و شجاع ایران اسلامی، امنیت و آسایش موجود در این کشور را نتیجه از خودگذشتگی‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای مخلص و فداکار و شهدای گلگون کفن دانست و افزود: ملت بزرگ ایران باید همواره پشتیبان و قدردان این شجاعت‌ها و پایمردی‌ها باشند.

وی افزود: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی همواره شاهد شجاعت، رشادت، غیرت، مردانگی و ایثار مردان دلیر خود است که در این میان هشت سال دفاع مقدس بر تارک بلند تاریخ حماسه و ایستادگی می‌درخشد.

فضلی با بیان اینکه بر ماست به‌عنوان حافظان ارزش‌های دوران دفاع مقدس تمام تلاش و توان خود را در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم و برنامه‌های هفته دفاع به کار ببندیم، به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این تیپ پرداخت.

وی، مهم‌ترین برنامه‌های تیپ در این ایام و با توجه به شرایط شیوع کرونا و پروتکل‌های بهداشتی را شرکت فرماندهان و مسؤلان و کارکنان این تیپ در مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، عیادت از جانبازان سرافراز و برگزاری محافل معنوی و روحانی انس با کلام وحی با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس  در فضای مجازی اعلام كرد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۳۷ زرهی با بیان تقارن ایام ماه صفر با هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار كرد: برنامه‌های این هفته با توجه به مناسبت‌ها پیش‌بینی و اجرا خواهد شد.

فضلی، برپایی نمایشگاه با عنوان نقش نیروی زمینی ارتش در دفاع مقدس در طول این هفته، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات مربوط به دفاع مقدس شامل مقاله‌نویسی، عکس، شعر ، کتابخوانی و .. در فضای مجازی ویژه کارکنان و خانواده‌های محترم و تجلیل از نفرات برتر و منتخبین، برگزاری مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همایش پیاده‌روی خانواده‌های كاركنان، سخنرانی و بیان خاطرات جبهه و جنگ و دفاع مقدس برای نسل جوان توسط یادگاران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و نشر در فضای مجازی، برنامه‌ریزی جهت بازدید کارکنان وظیفه از موزه‌های دفاع مقدس و گنجینه‌های آثار شهدا و آذین‌بندی و نصب بوم و پلاکارد و ... در سردرب، اطراف و داخل پادگان از دیگر برنامه‌های این تیپ در ایام هفته دفاع مقدس عنوان كرد.

وی در پایان با اشاره به جایگاه والای شهدای گلگون کفن گفت: شهادت را می‌توان کامل‌ترین جلوه ایثار دانست. شهادت نقطه اوج و مرتبه کمال و سیر صعودی یک مجاهد و برترین صورت تحقق ایثار است و در این هفته دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و تجلیل از زحمات این عزیزان از دیگر برنامه‌های تیپ ۳۷ زرهی خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات بینندگان