کد خبر: ۱۴۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹

مشتریان تلفن ثابت جهت دریافت خدمات از سامانه های غیر حضوری استفاده کنند یا به دفتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، اعلام کرد: همه مشتریان تلفن ثابت جهت دریافت صورت حساب تلفن و بهره مندی از سایر خدمات، می توانند به سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از  روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، سید  حمید حسینی، ضمن اشاره به دستورالعمل های شرکت مخابرات ایران و وزارت بهداشت در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از تردد های غیر ضروری تاکید کرد: تمام مشتریان گرامی تلفن ثابت در سطح استان می توانند با استفاده از سامانه های غیر حضوری  نظیر کد دستوری *۲۰۲۰# ،  سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir  گزینه مربوط به تلفن ثابت، سامانه ۲۰۰۰  نسبت به دریافت صورتحساب و پرداخت آن اقدام نمایند و از مراجعه حضوری به ساختمان اداری مخابرات منطقه فارس پرهیز کنند .

وی افزود: در مواردی که مشتریان نیاز به پرینت قبض المثنی دارند می توانند با مراجعه حضوری به  نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت به محل سکونت خود نسبت به دریافت صورتحساب اقدام نمایند.رئیس اداره روابط عمومی تاکید کرد: پیشنهاد ما به مشتریان گرامی تلفن ثابت در سطح استان این است که به منظور جلوگیری از مشکلات و قطع تلفن ثابت و همچنین وصل آن در کوتاه ترین زمان ممکن جهت پرداخت صورت حساب از طریق سامانه ۲۰۰۰  اقدام نمایند.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان