کد خبر: ۱۴۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

وجود بیش از ۱۸۳ هزار سالمند در شیراز

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به وجود بیش از ۱۸۳ هزار سالمند در این کلانشهر از آماده شدن مقدمات لازم برای ارائه کارت به این تعداد سالمند در قالب طرح اکرام و منزلت سالمندان خبر داد.
  علی ناصری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به اجرای طرح اکرام و منزلت سالمندان در شیراز، بیان کرد: دوران سالمندی آینده را به ما گوشزد می‌کند. تکریم سالمندان تکریم آینده همه افراد است، سالمندان گنجینه‌های آینده بشری هستند.

عضو شورای شهر شیراز تکریم سالمندان را نیازمند توجه به ۳حیطه فردی، اجتماعی و اقتصادی دانست و گفت: در دوران سالمندی سلامتی و کیفیت زندگی مهم است.

ناصری یکی از شعار‌های شورای پنجم را انسان محوری دانست و گفت: در راستای تحقق این امر این به دنبال برند شیراز شهر دوستدار سالمند بودیم، اما امروز به جایی رسیدیم که قرار است طرح کارت اکرام و منزلت سالمندان را اجرایی کنیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز بیان کرد: ابتدا مقرر شده بود که به ٥ هزار سالمند کارات داده شود، اما پس از بررسی‌های بیشتر به این نتیجه رسیدیم که کل جامعه سالمندی را تحت پوشش قرار دهیم.

ناصری، پیگیری ثبت شیراز به عنوان شهر دوستدار کودک، شهر خلاق ادبی و راه‌اندازی پارک گفت‌وگوی بین نسلی را از مواردی عنوان کرد که در دستور کار شورای پنجم شیراز قرار داشته و دارد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان