کد خبر: ۱۴۲۰۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس

فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس اعلام شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، دکتر حبیب دانش منش ؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس در پی اعلام رئیس دبیرخانه و دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی از فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 99 از روز دوشنبه 31 شهریورماه سالجاری گفت : مهلت ثبت نام  در این فراخوان تا 30 مهر 99 می باشد.
وی افزود که به منظور تأمین مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان، از بین افراد متخصص، مجرب و بومی واجد شرایط در رشته‌های مورد نیاز دعوت به همکاری می‌شود.
دکتر حبیب دانش منش اظهار داشت: فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و تخصصی و دانشجویان دکتری در 33رشته فنی،کشاورزی،انسانی و هنری به شرط داشتن حداقل معدل 15/5  و در سایر موارد معدل های A و B و معدل های 4 و 3 و در صورت عدم ثبت معدل در آخرین مدرک تحصیلی ارائه شده ، ریز نمرات معتبر ( مهمور به مهر دانشگاه محل تحصیل ) آن مقطع می توانند تا تاریخ 30مهرماه سالجاری به مدت 4 هفته با مراجعه به سامانه جذب و مدرسان به آدرس :  http://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس ادامه داد ملاک ثبت نام متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه اولیه ثبت نام و اخذ کد رهگیری می باشد.
اوگفت :دارندگان  مدارک دوره های تحصیلی الکترونیکی ، غیر حضوری ، نیمه حضوری یا مجازی مجاز به ثبت نام نبوده و پروند ه این قبیل افراد بررسی نمی شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس عنوان کرد که شرط سنی در این فراخوان حداقل 28 و حداکثر 70 سال است و متولدین بعد از 1329/6/31 و قبل از 1371/6/31 مجاز به شرکت در این فراخوان می باشند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹
0
سلام. وقت بخیر. فقط بومیهای استان فارس؟؟ ثبت نام افرادازاستانهای دیگه امکان پذیرنیست؟؟؟ لطفاپاسخ دهید. باتشکر
لاله
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹
0
سلام 15/25 در سامانه ثبت نمیشود یعنی تبصره ماده ندارد؟
معدلم 15/25 هستش