کد خبر: ۱۴۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

مهلت ثبت‌نام در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه فارس تا ۱۵ مهر

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: ثبت‌نام متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی تا ۱۵ مهر ادامه دارد.
حمیدرضا ایزدی  گفت: صادرکنندگان استان فارس می‌توانند با مراجعه به سامانه و پایگاه بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس http://ed.iccima.ir نسبت به ثبت‌نام آنلاین اقدام کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس افزود: در راستای ماموریت سازمانی، تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان خستگی ناپذیر عرصه صادرات غیرنفتی، صادرکنندگان نمونه استانی سال ۱۳۹۸ انتخاب، معرفی و با حضور مقامات استانی وکشوری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

ایزدی با اشاره به اینکه مراسم روز ملی صادرات فرصتی برای تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان و کشور به شمار می‌آید و همه ساله در روز ۲۹ مهرماه برگزار می‌شود، افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با همراهی و مشارکت سازمان صمت استان در نظر دارند در راستای وظایف ذاتی خود و به منظور ارج نهادن به تلاش قابل تحسین فعالان اقتصادی عرصه صادرات غیر نفتی کشور نسبت به انتخاب، معرفی و تجلیل از صادر کنندگان برگزیده استانی اقدام کنند.

او اضافه کرد: بر همین اساس فعالان اقتصادی و صادرکنندگان اعم از حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فرآیند را دارند می‌توانند بر اساس جدول زمانبندی تا تاریخ ۱۵ مهرماه با مراجعه به پایگاه بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس http://ed.iccima.ir نسبت به ثبت‌نام آنلاین اقدام کنند.

ایزدی یادآور شد: ضروری است متقاضیان بعد از اتمام مراحل ثبت نام نسبت به دریافت دو نسخه پرینت از صفحه پیش نمایش اطلاعات وارد شده توسط خود اقدام کرده و در زمان تحویل مدارک و زونکن اطلاعات، این دو نسخه را به مهر و امضای مدیرعامل رسانده و همراه زونکن به دبیرخانه استانی مستقر در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ارائه کنند.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان