کد خبر: ۱۴۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۹
معین در اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج:

دوران بزن در رو در فضای مجازی گذشته است/افسران جنگ نرم دشمن را پس زدند

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه دوران بزن در رو دشمن در فضای مجازی گذشته است گفت: دشمن در فضای مجازی یکی بزند ده تا می خورد.
به گزارش شیرازه، مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با بیان اینکه سابقه جنگ نرم کسانی که در این رقابت شرکت کردند سالهاست که آنها را به افسران جنگ نرم تبدیل کرده است گفت: این آب دیدگی بدون تردید به شکست تبلیغات دشمن در فضای مجازی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به عدم اراده لازم از سوی متولیان فضای مجازی در کشور که بخشی به خاطر غفلت و بخشی به دلیل تعمد در اجرای سیاست شبکه ملی اطلاعات است، افزود: آنهایی که دغدغه نظام و ملیت را دارند مجبورند چندیدن برابر انرژی صرف کرده تا از گذاره های ملی و مذهبی و کیان ارزشهای کشور دفاع کنند؛گناه این انرژی اضافی برگردن کسانی است که تغافل کردند.
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در تشریح ابعاد این رویداد بزرگ دیجیتالی عنوان کرد: سال گذشته ۱۵۰۰ نفر در قالب ۵۰۰ تیم با چارچوب جدید وارد عرصه تولید محتوا شدند و طی دو روز گذشته در قالب تولیدات دیجیتالی ۱۱۸ تیم با هم به رقابت پرداختند.
 
معین با اشاره به اینکه با مجموع این اتفاقات دوران بزن در رو در فضای مجازی تمام شده تاکید کرد: دشمن در فضای مجازی یکی بزند ده تا می خورد.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن هر روز قوی تر و با برنامه ریزی دقیق تر مجبور است وارد میدان شود اما هر بار با جدیت بیشتر از سوی افسران جنگ نرم پس زده می شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان