کد خبر: ۱۴۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹

دست رد نماینده فیروزآباد به دناپلاس

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین گفت: نه برای دناپلاس به مجلس رفته‌ام و نه خودرو دناپلاس تحویل می گیرم، ما را گرفتار مسائل حاشیه‌ای نکنید و بگذارید به نحو احسن به وظایفمان برای رفع مشکلات مردم برسیم.
به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا: دکتر فروردین طی سفر روزگذشته مورخ ۴ مهرماه ۹۹ به حوزه انتخابیه در پاسخ به سؤالات مردم مبنی بر جنجال‌های اخیر فضای مجازی در مورد واگذاری دناپلاس به نمایندگان مجلس گفت: بنده نه برای دناپلاس به مجلس رفته‌ام و نه خودرو دناپلاس تحویل می گیرم، خواهشأ ما را گرفتار مسائل حاشیه‌ای نکنید و بگذارید به نحو احسن به وظایفمان برای رفع مشکلات مردم برسیم.
وی بیان داشت: اعتماد مردم حوزه‌ انتخابیه را با یاری خدا و با کار و تلاش در فضای واقعی پاسخ می‌دهیم و در این‌ صورت اندک حواشی فضای مجازی نیز رنگ و معنایی نخواهد داشت. 

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین ادامه داد: تمرکز ما بر روی نظرات دقیق، کاربردی، کارشناسانه و تخصصی است تا بتوانیم برای مردم حوزه انتخابیه مفید باشیم و قطعا از طرح‌ها و پیشنهادهای کارشناسی  شده از هر طریقی که به‌دست ما برسد استقبال می‌کنیم و فضای مجازی نیز می‌تواند دراین مورد کمک‌ کننده باشد. در غیر اینصورت جایگاه حواشی مربوط به حاشیه است و در عزم ما برای خدمت به مردم خللی ایجاد نمی‌کند.
نظرات بینندگان