کد خبر: ۱۴۲۱۴۷
فیلم؛
دکتر پرنیان شهردار صدرا از تولید و انتشار نماهنگ در پناه حسین(ع) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.
تاریخ: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
 به گزارش شیرازه به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا، دکتر پرنیان با اشاره به عظمت و جایگاه دفاع در اسلام، دفاع همه جانبه 8 ساله ملت بزرگ ایران را مقدس ترین دفاع بشری دانستند و اظهار داشتند: دفاع مقدس 8 ساله در راستای رسالت انبیاء الهی و استمرار خط سرخ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود که برکات آن تنها به عرصه های امنیتی و نظامی و حراست از مرزهای سرزمینی ما خلاصه نشده است.

ایشان با اشاره به رشادتهای رزمندگان ،ایثارگران، خانواده های معظم شهدا و آحاد مردم چه در جبهه و چه در پشت جبهه ها افزود: دفاع مقدس، دفاع از آرمانها و مرزهای عقیدتی ملتی است که می خواهد سربلند و استوار رشد کند و در پناه محمد و آل محمد(ص) انقلاب خود را به کمال مادی و معنوی برساند.

شهردار صدرا با اشاره به مشکلات کنونی کشور از جمله مسائل اقتصادی خاطرنشان ساخت: حرکت جهادی و روحیه ایثارگری و مقاومتی که از دفاع مقدس 8 ساله به ارمغان آوردیم، سرمایه عظیم ملت ایران برای عبور از بحرانهاست. هرچه از این فرهنگ بهره بیشتری ببریم، مقاوم تر، انقلاب را به اهداف آن نزدیک تر می کنیم.

دکتر پرنیان شهردار صدرا با بیان برنامه های شهرداری در هفته دفاع مقدس گفت: انجام مسابقات و روزشمار دفاع مقدس در فضای مجازی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری و همچنین تولید و انتشار نماهنگ در پناه حسین(ع) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در محل یادمان شهدای گمنام شهر صدرا به همراه فضاسازی شهری؛ از جمله اقدامات این شهرداری در این هفته است.

وی افزود: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز نشست صمیمی با رزمندگان و ایثارگران شهر صدرا در کنار یادمان شهدای گمنام با همکاری شرکت عمران صدرا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد تا از نزدیک ارادت خود را محضر ایثارگران و رزمندگان این شهر ابراز نماییم.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

نظرات بینندگان