کد خبر: ۱۴۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹

رونمایی از "سردیس شهدای مقاومت" در شیراز

"سردیس شهدای مقاومت"به مناسبت هفته دفاع مقدس در یکی از خیابان های اصلی شیراز رونمایی شد.
رونمایی از
به گزارش"شیرازه"،سرهنگ سعید کوشکی،مدیر کل بنیاد حفظ آثار در مراسم رونمایی از سردیس شهدای مقاومت در شیراز ضمن قدردانی از اعضای شورای شهر،شهرداری و مجموعه زیبا سازی فضای شهری گفت: از این که افتخاری نصیب ما شده که در مراسم  بزرگداشت مدافعان وطن و رونمایی سردیس شهدای مقاومت حضور داشته باشم، بسیار خرسندم.وی افزود:امیدوارم که همه ما در پرتو نور شهدا سربلند باشیم و شفاعت این شهدای گرانقدر نصیبمان شود.

مهندس اسکندرپور، شهردار شیراز نیز گفت:این مراسم برای قدردانی و بزرگداشت یاد و خاطر  شهدای دفاع مقدس و کربلای پنج و شهدای وطن برگزار شده تا همواره نام و یاد آن ها را زنده نگه داریم. وی افزود: سردیس شهدای مقاومت در یکی از اصلی ترین خیابان های شیراز نصب شده و نماد سپهبد شهید قاسم سلیمانی، سردار شهید عبدالله اسکندری و شهید محسن حججی می باشد تا نام نیک آن ها را یادآور شود.

شهردار شیراز با اشاره به این که هدف اصلی این می باشد که جایگاه و ارزش شهدای گرانقدر به طور پیوسته برای نسل آینده را یادآور شود، اظهار داشت:حضور این شهدا در دفاع از کشور ‌و حرم باعث شده که امروز ما در امنیت کامل باشیم و خطری را احساس نکنیم.

گفتنی است، برای تهیه سردیس شهدای مقاومت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و مراحل طراحی و نصب آن از سوی شهرداری با همراهی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شده است.البته  از سه سال گذشته تاکنون نیز ۳۷ میلیارد ریال در حوزه تابلوهای تجمعی شهدا، گالری دفاع مقدس، المان‌سازی و دیوارنگاری  متناسب با حوزه مقاومت در شیراز هزینه شده است.
مراسم رونمایی از سردیس شهدای مقاومت صبح امروز در هفته دفاع مقدس با حضور استاندار،شهردار و دیگر مقامات انجام گرفت.
انتهای پیام/




برچسب ها: سردیس شهدا ، مقدس ، شیراز
نظرات بینندگان