کد خبر: ۱۴۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹

هشدار رئیس پلیس آگاهی فارس به ساکنین مجتمع های مسکونی

سارقین سعی می کنند به هر نحو ممکن از عدم حضور ساکنین منزل اطمینان حاصل کنند، لذا نسبت به صدای زنگ منزل و سوالات بی مورد توسط افراد ناشناس دقت ویژه داشته باشيد
  سرهنگ "کاووس حبیبی”  گفت: با توجه به افزایش زندگی آپارتمان نشینی و این باور در بین عموم که سرقت از منازل آپارتمانی کاری دشوار است، هشدار های پیشگرانه ای را در این خصوص ارائه داد.
وی افزود: شهروندان در نظر داشته باشند که از باز کردن درب ورودی بر روی افراد ناشناس که خود را میهمان سایر واحدهای مجتمع معرفی می‌کنند خودداری کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: از باز کردن درب مجتمع بر روی افراد ناشناس و غریبه که تحت عنوان تعمیر کار و تاسیساتی سعی دارند وارد ساختمان شوند و یا عنوان می‌کنند کلید ورودی را فراموش کرده‌اند خودداری کنید.
وی عنوان داشت: پس از ورود و خروج از مجتمع از بسته شدن درب ورودی یا درب پارکینگ آپارتمان اطمینان حاصل کنید و دقت شود درب پشت بام دارای قفل بوده و کلید آن در اختیار مدیر آپارتمان باشد.
سرهنگ "حبیبی” ادامه داد : از آنجاییکه سارقین سعی می کنند به هر نحو ممکن از عدم حضور ساکنین منزل اطمینان حاصل کنند، لذا نسبت به صدای زنگ منزل و سوالات بی مورد توسط افراد ناشناس دقت ویژه داشته باشید.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شهروندان خواست نسبت به اطراف خود هوشیار بوده و با مشاهده افراد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظرات بینندگان